Gå til innhold

Blir gaaal. Ungenes søvnmangel!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan OVERLEVER dere? Har en på 4 mnd og en på 5 år. Har vært alene med begge to hele denne uka fra 0500-22/23 om natta. Faren leverte inn masteren idag, og har vært opptatt med jobb og master denne uka. Begge sover dårlig. Minsta sover innimellom bra på dagen, men da er det et realt helvete om natta. Kan aldri forutsi hvordan hun sover egentlig. Største våkner en del om natta grunnet mareritt osv, må ofte følge henne i seng. Minsta har starta med litt grøt på dagen, men gir ikke på kvelden, men de 4-5 siste nettene har hun ligget og prompet? Får omtrent bare mme på dagen og det er jo aldri noe magetrøbbel da. Inatt var de begge  mye våkne og delte seng med meg, gubben måtte legge seg på sofaen :sukk: De vekte hverandre om en annen, gråt den minste våkner den eldste, snakker den eldste når hun våkner, så våkner den lille. Minsta er ikke sovnet enda til første lur. Jeg er trøtt og forkjøla og huset burde vært ryddet og vasket idag.... 

HALLO KAFFE!!!! 

Anonymous poster hash: 30c99...875
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En femåring kan få beskjed om å gå å legge seg igjen, det burde hjelpe på litt. Min kan fint ha mareritt, men han får ikke lov å våkne og være oppe av den grunn. Sovetid er sovetid.

Anonymous poster hash: 8c777...5e5
Skrevet

En femåring kan få beskjed om å gå å legge seg igjen, det burde hjelpe på litt. Min kan fint ha mareritt, men han får ikke lov å våkne og være oppe av den grunn. Sovetid er sovetid.

Jeg skrev aldri at hun får stå opp? Våkner hun kl 22.30 og jeg sitter i stua kommer hun ned, da må hun følges i seng. Nytter omtrent ikke snakke til henne når hun er i ørska. Samme inne på soverommet. Hun bruker sjelden å be om å ligge i samme seng, men i natt fikk hun lov siden gubben skulle opp kl 05. Vi følger henne stortsett tilbake i seng.

Anonymous poster hash: 30c99...875

Skrevet

Men kjære deg får ikke gutten din trøst om han våkner av mareritt eller skrekk anfall??? Tror ikke hi mener at jenta på 5 år opp for og være oppe men at hun kanskje kommer inn på foreldrenes rom og da blir fulgt tilbake.

Hi det er krevende men drt blir bedre 😆

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...