Gå til innhold

Første svangerskapskontroll


advokatmamma

Anbefalte innlegg

Sikkert noen som har vært på sin første svangerskapskontroll? Vi var i går og hørte hjertelyd med doppler, og det var utrolig godt å høre lille livet i magen! Vurderer absolutt å kjøpe doppler som vi kan ha selv for å sjekke innimellom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjekt, og gratulerer så mye :laugh:

 

Jeg var og igår, men min lege ville vente til neste kontroll om fire uker.

Vi har en doppler hjemme, men så langt, har vi ikke hørt noe :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på første kontroll. Fikk ikke høre noe hjertelyd, ikke noe ul bare høre "ja livmor er noe utvidet."

 

Fylte helsekortet og tok prøvene. Litt skuffet da det er flrste barnet mitt og hadde liksom forventninger. Vet liksom ikke om noe er galt eller bra. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var idag, spurte jeg legen om han kunne høre på hjerte, Tok like så greit ul :) var kjekt å se en arm bevege seg her og der:)

 

Synd at du ikke fikk oppleve det Trehest1 :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg var idag, spurte jeg legen om han kunne høre på hjerte, Tok like så greit ul :) var kjekt å se en arm bevege seg her og der:)

 

Synd at du ikke fikk oppleve det Trehest1 :-(

Så herlig da! Heldig du <3 

Ja det var ganske nedtur når jeg løp fra jobb og gledet meg til å se eller høre den lille. Menmen, sann er det bare får bare vente i spenning til UL i september.. :) Men samtidig er det litt ekkelt, kan jo ha skjedd mye bare nå på de siste 3-4 ukene og jeg vet ikke om det går OK med spiren :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...