Gå til innhold

Vondt i magen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Noken som har noken meining?

 

Har prøvd å ringe legen, men opner for tlf. kl. 9 og da bruker det være vanskelig å komme igjennom.

 

I går ettermiddag fekk eg veldig vondt I magen, kjenner ut som eg må på do, men er helt forstoppa. Var på restaurant igår, og overspiste.

Smerten er som en kraftig mensen-smerte, eller rier.

 

Er litt I rykk og napp kor kraftig det er. Veldig vondt I går, tok meg et varmt bad og det føltes deilig.  I dag er det litt bedre, enten fordi det er bedre, eller fordi eg hadde vendt meg til smerten, så no er eg på jobb.

 

No begynner det å stikke noke voldsomt I magen igjen.

 

Trur sjølv at det er luftsmerter eller forstoppelse (er ikkje SÅ lenge siden eg var på do)
Har lyst å bare gå heim og legge meg og la det gå over av seg sjølv, men ville bare sjekke at det ikkje kan være farlig.

 

Det er I nederste del av magen og midt I, ikkje ute på ei av sidene som eg såg mange hadde da eg googla det I går. Aller mest vondt når eg setter meg på do, men også når eg beveger meg eller sitter på stol.

 

Kan eg gå heim og legge meg? eller MÅ eg til lege?

 

(unnskyld dårlig språk og alt det der, prøver bare å forklare, mens eg vrir meg på stolen her)



Anonymous poster hash: 33a4b...369

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...