Gå til innhold

Ny madrass til baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi venter nr.2 nå og jeg har hørt flere snakket om at de har kjøpt ny madrass for hver unge, er dette noe alle gjør??

De argumenterte med fare for krybbedød.....

Vi kjøpte ny madrass til første, hun har hatt et uhell med spy og tiss på den, men det er vasket bort selvsagt, men jeg veit ikke...hva ville dere gjort?

Anonymous poster hash: 90957...50a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte ny madrass til hver av ungene. Greit de var så tette at første brukte sin enda, men hadde gjort det uansett. Kan ligge hva som helst i madrassen uten at man vet det.

Skrevet

Jeg tenkte mye på det. Kjøpte ny madrass til nr to. Det er en billig investering, som mannen sa så skal det ikke stå på de hundre lappene med tanke på trygghet.

Madrassen vi hadde var fra 2012. Vet det har vært et par uhel med tisset igjennom. Har alltid vasket trekket ogden ser ren ut. MMen jeg vet jo ikke om det ligger noe nedi den og ulmer... hadde jeg visst at det aldri var kommet gulp/tiss/bæsj/oppkast på den så ville jeg ikke kjøpt ny.

Anonymous poster hash: f0b12...b23

Skrevet

hum okei, nevnte det for mannen, han mener jeg er FOR opptatt at slike ting..."den er jo ny!"........får kjøpe en i skjul jeg da:P

Anonymous poster hash: 90957...50a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...