Gå til innhold

Hvilket sete til en på tre år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har akkurat snudd han, men synes han er for stor for setet sitt. Litt tidlig for beltestol? Hva anbefaler dere?

Anonymous poster hash: ce488...c0a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her vil du kun få svar om at bakovervendt er det eneste som gjelder frem til poden er minst 14 år....

Anonymous poster hash: e8c51...f72

Skrevet

Om han er over 15 kg kan han sitte i beltestol fra 15 kg.

Skrevet

Cybex pallas 2fix. Ville aldri satt han forovervendt i 5punktsbelte. Denne stolen kan han ha til han ikke trenger stol lenger :)

Skrevet

Hvorfor må han snus da, om han er for stor fo den nye stolen? Da passer vel kanskje den gamle bakovervendte fremdeles? Her har treåringen izi combi x3 - bakovervendt til hun blir fire.

Anonymous poster hash: ac5de...fc2

Skrevet

Vi har Besafe. Har hatt det bakover, men vendt det "rette" vei nå. Det er ikke diskusjonen. Jeg bare føler at han er for stor for setet. 102 cm lang og veier 17,5 kg. Derfor lurte jeg på om dere visste om en stol som er større, eller om beltestol er tingen nå?

Skrevet

recaro young sport er er supert sete. 

Anonymous poster hash: 697b9...f19
Skrevet

Kjøpte Cybex Pallas 2fix og strålende fornøyd. Er forresten salg på denne, inne på lilleprinsen.no

Skrevet

Vi har Besafe. Har hatt det bakover, men vendt det "rette" vei nå. Det er ikke diskusjonen. Jeg bare føler at han er for stor for setet. 102 cm lang og veier 17,5 kg. Derfor lurte jeg på om dere visste om en stol som er større, eller om beltestol er tingen nå?

Da skal du IKKE bruke 5punktsbelte nå. Når de er over 15 kg og sitter fremovervendt, så skal bilens belter brukes. Barn får større skade hvis de sitter fremovervendt med 5punktsbelte, enn med bilens belter.

Bare en liten OBSOBS, siden det er mange som ikke vet dette.

Skrevet

Hadde kjøpt beltestol. Gleder meg til vi kan gå over på det, så mye enklere. Men min 3-åring er bare 14 kg, så det blir nok ikke med det første.

Anonymous poster hash: 530fb...965
Skrevet

17,5 kg da er nok en ren beltestol det sikreste om han skal sitte forovervendt.

Skrevet

Datteren min er 102,5 cm og 15kg, 4,5 år og hun sitter i beltestol.

Så du kan fint begynne å bruke beltestol nå. Der er grensen 15kg

Anonymous poster hash: 5add5...d20

Skrevet

Vi har cybex somution x3 fix forresten

Anonymous poster hash: 5add5...d20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...