Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #1 Skrevet 14. august 2014 Jeg vurderer å kjøpe meg en Ipad air 16GB til å ta med på kurs og møter så jeg kan skrive referat og ta bilder av det foreleser viser på storskjerm. Noen som har erfaring på dette og kan si om dette fungerer? Jeg er så lei av å skrive rotete notater og ikke rekke og skrive ned alt før foreleser går videre. Det finnes skriveprogram på Ipadene vel? Noen som kan hjelpe en som er "grønn" på dette? Anonymous poster hash: 8b431...25f
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #2 Skrevet 14. august 2014 Da ville jeg heller hatt en enkel, lett pc. Det tar lang tid å skrive på ipad i forhold til på en pc. Jeg skriver mye raskere for hånd enn på ipad. Anonymous poster hash: 49970...867
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. august 2014 #3 Skrevet 14. august 2014 Ville aldri brukt det til sånt bruk. Klart, du kan jo kjøpe tastatur til, men da ville jeg like gjerne kjøpt en lett pc
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #4 Skrevet 14. august 2014 I min bransje er det mange som har Ipad og bruker den på den måten. Flere får også Ipad av arbeidsgiver fordi de legger opp til den type bruk. Med et eksternt tastatur så fungerer det utmerket Anonymous poster hash: cdcdf...498
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #5 Skrevet 14. august 2014 Ja, for jeg tenker å kjøpe et eksternt tastatur til Ipaden ja. Men holder det med 16GB? Og skriveprogram, må jeg kjøpe det i tillegg? Eller ligger det på de? HI Anonymous poster hash: 8b431...25f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå