Gå til innhold

Hvilken topp ville dere valgt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ut på lørdag og er litt usikker. Hva synes dere?

Anonymous poster hash: 1da22...d45

post-42-1098697_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

post-42-148506_thumb.jpg

Skrevet

post-42-391533_thumb.jpg

Skrevet

Like den svarte jeg . Bilde 2 :) med jeans og pumps feks :)

Anonymous poster hash: 701ee...174

Skrevet

Nr 2 

Anonymous poster hash: e8675...068
Skrevet

Ingen av de.

Anonymous poster hash: 54dc7...072
Skrevet

Av de der... Nr 2.

Anonymous poster hash: a4cb1...d78

Skrevet

Nr 2 av de du har der! :-)

Ikke for å være slem, men synes kanskje ikke noen av toppene var flatterende på deg. Du ser ut som du har fine former under der, og toppene er for store og flagrende.

Anonymous poster hash: c3f17...6dd

Skrevet

Du kler best v-hals, men burde ha noe med innsving i midjen for å framheve puppene. Den første skjuler alt av former, og får deg til å se stor ut. Der er det lurt med svart faktisk som kamuflerer litt. Hvis det bare er de du har å velge på, ville jeg sagt den svarte, gjerne med et belte i midjen. :)

Anonymous poster hash: 50b04...6ea
Skrevet

er ikke akkurat "by-tøy" noen av dem etter min mening. 

overdelene er altfor "store" - du ser ut som en sekk da de skjuler midjen din. Mye mer flatterende med innsving! en capri-jeans er veldig casual da. Har du ikke en pen sort bukse og en innsvinget topp/bluse?

Anonymous poster hash: 1b210...864
Skrevet

Jeg har nettopp gått ned en god del kilo så er ikke helt inne i hva jeg kan og bør gå med. Enig at v-hals er finest.

HI

Skrevet

Hadde ikke tenkt caprien i helgen.

er ikke akkurat "by-tøy" noen av dem etter min mening.

overdelene er altfor "store" - du ser ut som en sekk da de skjuler midjen din. Mye mer flatterende med innsving! en capri-jeans er veldig casual da. Har du ikke en pen sort bukse og en innsvinget topp/bluse?

Anonymous poster hash: 1b210...864

Skrevet

Det der er dessverre hverdagsklær for min del. Hvis du nettopp har gått ned en del, hva med å unne deg en ny topp som fremhever det du er mest fornøyd med? :)

Anonymous poster hash: 5222c...4e3

Skrevet

Jeg tro du må ta deg en tur til en butikk der de kan hjelpe deg å kle deg etter din nye fasong. Den første toppen var helt forferdelig på deg,den drar ned hele deg og ser ut som du både har hengepupper ,hengemage og hengealt,rett og slett.

den sorte kledde du litt mer pga v-halsen og den var litt mer tettsittende,men jeg tro du kan bli tusen ganger finere enn det der,bare du har på deg de rette klærne.

Jeg tror en trang bukse og en omslagstopp/kjole hadde gjort seg på deg,da får du fram halsen din, puppene dine får en fin plassering og du får innersving rundt midjen sånn at du ikke ser ut som en murstein.

Gå og få hjelp, du er helt sikkert mye finere enn de bildene der!!

Anonymous poster hash: ee479...bb1
Skrevet

Takk for svar. Når man har vært større og er vant til å kle magen vekk et det gjerne sånn det blir. Føler meg vel når det ikke henger på. Hører gjerne flere meninger og evt hvilken topp.

Skrevet

Har du kun de 2 toppene?

Anonymous poster hash: bc4a7...9b2
Skrevet

Har lite klær etter vekt tap. De tre er ganske ny fra Floyd. En hvit, en svart og en burgunder. Tenkte en av de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...