Gjest lillehi Skrevet 14. august 2014 #1 Skrevet 14. august 2014 Fikk levert matposer fra Frelsesarmeen idag, og der fikk vi..... et stort stykke biff! Å så deilig😃 nå skal det bli skikkelig kosemiddag imorgen! Dette skal nytes😃
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #2 Skrevet 14. august 2014 Kos dere :-) Â Anonymous poster hash: 6e53e...ab0
Gjest lillehi Skrevet 14. august 2014 #3 Skrevet 14. august 2014 Takk😃 ser at innlegget har kommet to ganger! Det var da slettes ikke meningen🙊
*Miss Marple* Skrevet 14. august 2014 #4 Skrevet 14. august 2014 Så herlig det er så vel unt, håper dere koser dere masse!  Og så håper jeg at du er bedre på å steke biff enn meg, for det får jeg bare ikke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå