Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #1 Skrevet 14. august 2014 Jeg begynte å hoste veldig rart i går, det kom brått og helt uten forvarsel og det sved kraftig i brystet. Kom ikke noe slim. Etter det har jeg hatt flere hostekuler, men følte meg helt fin i formen mellom hver gang, ikke smerter i halsen eller slimproduksjon, kun smerter i lungene (?) ved hoste. Deretter begynte jeg å hoste opp klumper med gult slim (beklager detaljen...) Det kjennes ut som det drar noe fra langt nede i brystet hver gang jeg hoster. Fikk en lege på jobben til å lytte på meg, men det var ikke noe unormalt.... Så begynte jeg å få feber, hodepine og kvalme. Hoster ikke opp slim lenger, men kjennes fortsatt som det drar langt nede i brystet ved hver hoste, men det er akkurat som jeg ikke får til å hoste kraftig nok for å få det opp. Og nå er jeg tungpusten, og det blir verre når jeg legger meg ned... Noen som har vært borti lignende? Jeg er forresten 28 år om det har noe å si. Anonymous poster hash: dc6c6...70b
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #3 Skrevet 14. august 2014 Lungebetennelse? Ja, leste om det nå, passer egentlig ganske bra, men jeg er jo absolutt ikke i noen risikogruppe akkurat, mtp alder, jeg røyker ikke, er ellers i god form og mye i aktivitet, Mulig virus, da.... Kan man gå på jobb når man har det da? Eller er det veldig smittsomt? Jeg jobber i helsevesenet. HI Anonymous poster hash: dc6c6...70b
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #4 Skrevet 14. august 2014 Har du vondt i brystet eller lungene? Har du vondt i brystet, som du sier, kan det være bronkitt. Det stikker i brystet ved hosting. Anonymous poster hash: b35f8...697
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #5 Skrevet 14. august 2014 Har du vondt i brystet eller lungene? Har du vondt i brystet, som du sier, kan det være bronkitt. Det stikker i brystet ved hosting. Anonymous poster hash: b35f8...697 Vil nok si at det stikker og svir midt i brystet når jeg hoster, men at det også drar nedi lungene. Vanskelig å forklare... :s Hi Anonymous poster hash: dc6c6...70b
Honningmelon Skrevet 14. august 2014 #6 Skrevet 14. august 2014 Lungebetennelse?Ja, leste om det nå, passer egentlig ganske bra, men jeg er jo absolutt ikke i noen risikogruppe akkurat, mtp alder, jeg røyker ikke, er ellers i god form og mye i aktivitet, Mulig virus, da.... Kan man gå på jobb når man har det da? Eller er det veldig smittsomt? Jeg jobber i helsevesenet. HI Anonymous poster hash: dc6c6...70b Lungebetennelse kan jo alle få. Både barn og voksne, uavhengig om man røyker eller ikke og om man er i god eller dårlig form. Og om du er syk med feber så går du absolutt ikke på jobb når du jobber i helsevesenet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå