Gå til innhold

Sentimental much? Jepp!


Trehest1

Anbefalte innlegg

Jeg gjorde sjakktrekket over alle sjakktrekk nå. Såg på fødeavdelingen. Ligger nå i sofaen og griner :-p har aldri gjort det før av at barnene kommer til verden. Men nå strøk jeg automatisk på magen og tårene kom.

 

Flere i lignende situasjoner? Er i 12 uke nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

haha, var det den svenske?

 

Jeg så på det i går tror jeg, eller dagen før å grein som tåra sto  :fnise:  :fnise: Takk gud for at jeg var alene ;)

Åsså fikk jeg jo seff litt angst da, fødsel blir så reelt når man plutselig sitter der å ser på disse programmene..

Det er kansje likt for alle!

Har både fødsel å ks bak meg, men blir skikkelig påminnet om alle følelsene som kommer i denne forbindelse, å jusses så følsom jeg blir :huh:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kjenner meg igjen!

 

Kan anbefale å se jordmødrene (gratis på NRK nett-tv) der ligger en sesong fra 2007, og en fra 2011 :) Koselig program!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kjenner meg igjen!

 

Kan anbefale å se jordmødrene (gratis på NRK nett-tv) der ligger en sesong fra 2007, og en fra 2011 :) Koselig program!

Takk kjære :D nå ga du meg en fin fin kveld :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde sjakktrekket over alle sjakktrekk nå. Såg på fødeavdelingen. Ligger nå i sofaen og griner :-p har aldri gjort det før av at barnene kommer til verden. Men nå strøk jeg automatisk på magen og tårene kom.

 

Flere i lignende situasjoner? Er i 12 uke nå :-)

Tar lett til tårene her også :)

Men, jeg klarer rett og slett ikke se fødselsprogram, får angst :P

 

Holder meg til unge mødre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns hun dama i Beretninger om begynnelser er så koselig :) Det er vel tv2 serie.. Og den handler vel om litt spesielle og utfordrende begynnelser, men hadde jeg hatt sumo, hadde jeg nok sett den også viss den finnes der.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynte å gråte når jeg så finn.no reklame... Fordi katten minnet meg på om katten jeg hadde når jeg var liten! Så her står kranen åpen døgnet rundt... Haha tror jeg pådrar meg ekstremt væsketap snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har det slik at jeg gjerne skulle grint litt, men får det bare ikke til... tårene renner bare litt, men så stopper det opp, er jo bra egentlig, men merker kroppen bare trenger å grine litt.... wierd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hormonene bobler her også. Blir rørt av alt mulig. Spesielt det som handler om barn, men hent klart ting jeg ikke ble veldig rørt av tidligere. Er ganske hissig også. Har kortlunte og orker ikke tull verken fra gutta mine eller samboern. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...