Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #1 Skrevet 14. august 2014 Jeg jobber 80% ( perm uten lønn) til og med 2 mnd etter termin...da går stillingsprosenten min opp til 100 igjen. Får ikke jeg mer enn 80% lønn hele svangerskapspermisjonen da? Anonymous poster hash: b999f...bc2
mamma_til_gutt Skrevet 14. august 2014 #2 Skrevet 14. august 2014 Nei, du får den lønnen du hadde når permen starter.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #3 Skrevet 14. august 2014 Kjipt...ble gravid noen mnd for tidlig jeg da 😞 Anonymous poster hash: b999f...bc2
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #4 Skrevet 14. august 2014 Du får permisjon beregnet etter den lønn du har når permisjonen eller sykemeldingen starter. Permisjonsgrunnlaget ditt kan ikke endres i løpet av permisjonen. Men ensom du får lønn direkte fra arbeidsgiver under permisjon, kan de hende du får med deg lønnsnusteringen og de tar kostnadene ved at de da får mindre refusjon. Men det er i tilfelle bare et gode fra arbeidsgiver. Eventuelt kan du spørre arbeidsgiver om å få gå tilbake til 100% jobb før tiden. Anonymous poster hash: 9282e...76c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå