Gå til innhold

Vanskelig å legge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min 14 mnd gamle unge har hatt bhgtilvenning. Jeg har vært med i bhg og vært tilgjengelig bortsett fra siste dag (var tilgjengelig på tlf, og hadde de ringt hadde jeg vært innenfor døren i løpet av ett minutt, bor nærme).

Det jeg merket i etterkant var at h*n er veldig vanskelig å legge. Det tar gjerne en time før h*n sovner.. Da er det mas, gråt, sutring. Jeg VET at det er separasjonsangst av et eller annet slag, er generelt klengete på meg om dagen og (vi har vært hjemme idag, bhg er stengt).

Pappaen duger ikke, kun jeg, gråter når pappaen bærer, kun mamma er godt nok. Og jeg gir h*n det h*n krever av oppmerksomhet og kjærlighet. Leker, duller, koser, går tur, snakker om ting og har et godt samspill sådan, men er dette vanlig, tror h*n at mamma kan stikke av når som helst og at h*n må passe på at mamma ikke gjør det?

Jeg må ha en høyere inntekt enn 5000-6000kr/mnd (kontantstøtte) for at det skal gå rundt, så bhg er dessverre nødvendig. Setter pris på ingen surmaga svar :)

Anonymous poster hash: f80d3...726

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Skrevet

Etter det jeg har hørt er dette veldig vanlig :-)

Både dårlig søvn og seperasjonsangst under barnehagetilvenning.

Det kommer seg nok til innen et par uker 😊

Anonymous poster hash: b3f93...eb2

Skrevet

Etter det jeg har hørt er dette veldig vanlig :-)

Både dårlig søvn og seperasjonsangst under barnehagetilvenning.

Det kommer seg nok til innen et par uker 😊

Anonymous poster hash: b3f93...eb2

Takk for svar :) håper det, er slitsomt for stor og liten. Når jeg bruker opp-ned-metoden, forsøker h*n å snakke om ting på rommet, og få kontakt sånn sett. Men får bare fortsette og slite oss gjennp, det, da.

Skrevet

Det blir bedre :) Gi det noen uker.

Anonymous poster hash: c5baf...5b6
Skrevet

Sikkert helt feil, men da hadde jeg latt han/henne sove i senga sammen med meg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...