Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #1 Skrevet 14. august 2014 Min 14 mnd gamle unge har hatt bhgtilvenning. Jeg har vært med i bhg og vært tilgjengelig bortsett fra siste dag (var tilgjengelig på tlf, og hadde de ringt hadde jeg vært innenfor døren i løpet av ett minutt, bor nærme). Det jeg merket i etterkant var at h*n er veldig vanskelig å legge. Det tar gjerne en time før h*n sovner.. Da er det mas, gråt, sutring. Jeg VET at det er separasjonsangst av et eller annet slag, er generelt klengete på meg om dagen og (vi har vært hjemme idag, bhg er stengt). Pappaen duger ikke, kun jeg, gråter når pappaen bærer, kun mamma er godt nok. Og jeg gir h*n det h*n krever av oppmerksomhet og kjærlighet. Leker, duller, koser, går tur, snakker om ting og har et godt samspill sådan, men er dette vanlig, tror h*n at mamma kan stikke av når som helst og at h*n må passe på at mamma ikke gjør det? Jeg må ha en høyere inntekt enn 5000-6000kr/mnd (kontantstøtte) for at det skal gå rundt, så bhg er dessverre nødvendig. Setter pris på ingen surmaga svar Anonymous poster hash: f80d3...726
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #2 Skrevet 15. august 2014 Dytt Anonymous poster hash: f80d3...726
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #3 Skrevet 15. august 2014 Etter det jeg har hørt er dette veldig vanlig :-) Både dårlig søvn og seperasjonsangst under barnehagetilvenning. Det kommer seg nok til innen et par uker 😊 Anonymous poster hash: b3f93...eb2
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #4 Skrevet 15. august 2014 Etter det jeg har hørt er dette veldig vanlig :-) Både dårlig søvn og seperasjonsangst under barnehagetilvenning. Det kommer seg nok til innen et par uker 😊 Anonymous poster hash: b3f93...eb2 Takk for svar håper det, er slitsomt for stor og liten. Når jeg bruker opp-ned-metoden, forsøker h*n å snakke om ting på rommet, og få kontakt sånn sett. Men får bare fortsette og slite oss gjennp, det, da. Anonymous poster hash: f80d3...726
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #5 Skrevet 15. august 2014 Det blir bedre Gi det noen uker. Anonymous poster hash: c5baf...5b6
Ladybird2014 Skrevet 15. august 2014 #6 Skrevet 15. august 2014 Sikkert helt feil, men da hadde jeg latt han/henne sove i senga sammen med meg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå