Gå til innhold

Husker dere meg med nabodama som vil ha mannen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det eskalert skikkelig :P

Meg hilser hun bare kort på og prøver tydelig å unngå, mens hun kommer hoppende med det samme mannen viser seg ute. Hun har også skiftet klesstil og er svært utringet og sexy ;) hun trenger stadig hjelp til noe selv om mannen som regel sier at han ikke kan hjelpe.

På en måte er det litt morsomt og vi har det litt gøy på hennes bekostning, men det begynner å bli slitsomt for mannen. Han gruer snart for å gå ut i egen hage.

Det jeg lurer på er hvordan hun kan gjøre seg så patetisk? Det blir jo flaut for alle til slutt. Ikke minst syns jeg det er ganske rått at hun går så åpenlys inn for å forføre en familiefar og dermed ødelegge hans familie når hun selv var utsatt for utroskap. Da burde man vel holde seg for god til å legge seg etter andres menn?

Mannen min er litt beskjeden av seg og veldig høflig så han klarer ikke å avvise henne klart nok selv om folk med en anelse sosiale antenner hadde skjønt at han ikke er interessert for lenge siden.

Anonymous poster hash: 1d6ab...eb1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis mannen din ikke klarer og "manne seg opp" og sette henne ordentlig på plass, så kan det fort bli du som  sitter igjen med svarteper.

Anonymous poster hash: eed89...ba6
Skrevet

Da får du bare lese alle svarene du har fått allerede en gang til HI. De gjelder fremdeles.

Anonymous poster hash: 62180...8a5
Skrevet

Herregud for ei dame :P

Hvis hun ikke mener å flørte hadde hun jo oppført seg sånn mot deg også.

Skrevet

Hvis mannen din ikke klarer og "manne seg opp" og sette henne ordentlig på plass, så kan det fort bli du som sitter igjen med svarteper.

Så du tror han er helt uten vilje og lar seg 'fange inn' selv om han egentlig ikke vil 😝😝

Jeg er ikke redd for at hun skal lykkes i sitt forsett, men det er jo litt ekkelt likevel. Spesielt at hun ikke enser at barna våre er i nærheten når hun 'utfolder sin sjarm'.

Hi

Skrevet

Har ikke lest første tråden din, men dette kan jo være innbilning? Hadde samme situasjon selv ( min mor som var så overbevist om at nabodama la seg etter far). Hun gjorde jo ikke det..... Min mor som Innbilte seg hele saken.

Anonymous poster hash: 2ee0b...d2e

Skrevet

Har ikke lest første tråden din, men dette kan jo være innbilning? Hadde samme situasjon selv ( min mor som var så overbevist om at nabodama la seg etter far). Hun gjorde jo ikke det..... Min mor som Innbilte seg hele saken.

Anonymous poster hash: 2ee0b...d2e

Neida, her er det ingen innbilning 😄 mannen legger godt merke til det han også.

Og jeg er ikke sjalu, så jeg har ikke for vane å se spøkelse på høylys dag.

Hi

Skrevet

Herlighet, få mannen din til å forklare henne hvor han står - såpass ryggrad må han ha!

Han trenger jo ikke si det direkte til henne, men han kan spørre henne om hun har truffet noen mann, om hun sier at hun ikke har noen mann hun møter, så er det jo bare for han å si at han håper for hennes del at hun treffer en mann snart, for han er selv så lykkelig i ekteskapet sitt og kan ikke forestille seg livet uten sin kone, og at det å kunne leve i et trofast forhold med den man elsker overgår det å ha kortvarige forhold.

Da har han sagt hvor han står uten å ta det opp direkte med henne. Tar hun fremdeles ikke hintet, da må han bare bli tydelig, at han føler at hun flørter med ham, men at han ikke har noen som helst interesse av andre damer enn sin kone.

Slutter hun ikke da så grenser det mot trakassering, og da må han i så fall si fra om det.

Om mannen din virkelig ønsker å bli kvitt den uønskede flørtingen fra nabodama så må han gjøre klart hvor han står. Så lenge hun flørter med ham og hun ikke får noen signaler fra ham om at han ikke er interessert, så fortsetter hun. Han sier "som regel nei" til å hjelpe henne.... men tydeligvis sier han ofte nok ja til at hun tar det som et aksept å fortsette.

Om mannen din ikke vil ha denne oppmerksomheten så må HAN gjøre noe med det.

Anonymous poster hash: 2c2b7...d9c
Skrevet

Han får få seg bart, da blir hun nok uinteressert :D

Anonymous poster hash: 417fb...0e8

Skrevet

Be mannen din om å klø seg i skrittet, rape og prompe høyt neste gang hun vil slå av en prat i hagen. Gjerne pille seg i nesen og knipse buser åpenlyst foran henne. Da tenker jeg at hun finner seg en ny besettelse ;)

Skrevet

Jeg er enig i at nabodamen virker tragisk, kan se henne for meg. Men nå er det andre tråden om akkurat det samme, la det ligge nå.

Anonymous poster hash: 3017b...0bd

Skrevet

Det var jo nettopp en artikkel i VG om folk som prøver å stjele andres kjærester/ektefeller hvis de fremstår som attraktive og gode familiefedre f.eks. Hun prøver nok å stjele mannen din. Ville gjort npe med det, selv om du tror mannen ikke agerer på det. I verste fall er det jo du som sitter igjen som den tapende part :(

Anonymous poster hash: a3a8d...03a

Skrevet

Hvis mannen din ikke klarer og "manne seg opp" og sette henne ordentlig på plass, så kan det fort bli du som sitter igjen med svarteper.

Så du tror han er helt uten vilje og lar seg 'fange inn' selv om han egentlig ikke vil

Jeg er ikke redd for at hun skal lykkes i sitt forsett, men det er jo litt ekkelt likevel. Spesielt at hun ikke enser at barna våre er i nærheten når hun 'utfolder sin sjarm'.

Hi

Altså, alle liker vel å bli flørtet med, inkludert din mann. Er det derfor han ikke manner seg opp? Hvis han ikke synes det er gøy/kult/sjarmerende/motiverende å bli flørtet med så hadde han synes hun var irriterende innen nå og sagt ordentlig i fra!

Skrevet

Mange som har brent seg på den tanken.. Jeg ville ha bedt henne holdt seg unna ellers så må dere ordne det slik at hun holder seg unna.

Menn tenner ikke bestandig bare på utseende og ulikheter tiltrekker hverandre osv.

Spørr igjen, hvorfor sier ikke mannen din ordentlig i fra? Nyter han oppmerksomheten eller liker han henne? Menn er generelt enkle slik, kjenner (men vet de fins der ute en plass) ingen menn som er så følsomme og forsiktige hvis de synes uønsket oppmerksomhet er plagsom. Hadde han vært like" hjelpsom" om det hadde vært en homofil mann?

Jeg bare lurer.. For om svaret er ja, så hadde jeg nok slapper av ;) hvis ikke hadde jeg vært klar på at dame og puppene hennes kan holde egen tomtegrense samt at neste gang hun trenger hjelp kan hun ringe elektriker el ;)

Anonymous poster hash: 36d2f...47b

Skrevet

Ja jeg husker deg. Men seriøst, så lenge mannen din ikke kan manne seg opp og be henne holde seg unna, så får dere jo bare sitte med problemet.

Synes det er direkte feigt å klage over et problem om plager dere så mye, når dere ikke tør å gjøre noe for å stoppe det. Be henne holde seg unna. Det er veldig enkelt! Hvis ikke, nei så slutt å klag!

Anonymous poster hash: 87d2e...082
Skrevet

Ja jeg husker deg. Men seriøst, så lenge mannen din ikke kan manne seg opp og be henne holde seg unna, så får dere jo bare sitte med problemet. Synes det er direkte feigt å klage over et problem om plager dere så mye, når dere ikke tør å gjøre noe for å stoppe det. Be henne holde seg unna. Det er veldig enkelt! Hvis ikke, nei så slutt å klag! Anonymous poster hash: 87d2e...082

Men hva kan man si da? Ikke flørt med meg mer? Det blir jo ganske så kleint :P

Skrevet

Prøv sett deg inn i hennes situasjon. Hun er nok IKKE interessert i mannen din... men han har sikkert vært hyggelig mot henne (i begynnelsen), hun så nok på det som en bekreftelse på at hun er ok (likevel - på tross av en utro mann). 

Jeg tror ikke hun er interessert i mer enn bekreftelsen!

Flott at du ikke er en sjalu dame! Jeg synes syndt på nabodama de. Om du orker, kanskje du kan be henne over på en kopp kaffi, stille henne noen åpne spørsmål om hvordan hun har det, hvordan hun trives i nabolaget, ungene osv! 

Skrevet

Så du tror han er helt uten vilje og lar seg 'fange inn' selv om han egentlig ikke vil

Hi

Altså, alle liker vel å bli flørtet med, inkludert din mann. Er det derfor han ikke manner seg opp? Hvis han ikke synes det er gøy/kult/sjarmerende/motiverende å bli flørtet med så hadde han synes hun var irriterende innen nå og sagt ordentlig i fra!

Enig i dette. Mannen jatter litt med sin kone her.

Anonymous poster hash: 62180...8a5

Skrevet

Enig! Tror nok ikke mannen din har det så forferdelig 😜😄

Anonymous poster hash: 36d2f...47b

Skrevet
Men hva kan man si da? Ikke flørt med meg mer? Det blir jo ganske så kleint :P

Vet du, ut fra dette svaret ditt så tror jeg egentlig ikke hverken du eller mannen vil ha slutt på dette "problemet".

Mannen din får boostet sin selvtillit fordi en dame kler seg sexy for ham og flørter med ham. Du får boostet din selvtillit fordi du føler deg smigret som har en så ettertraktet mann.

Siden "problemet" har "eskalert skikkelig" siden sist du laget en tråd om dette, så er det tydelig at mannen ikke har gjort noe som helst som skulle få denne damen til å tro at han ikke er interessert i hvert fall...

Se ellers mitt svar # 9 om hva mannen din kan si til henne hvis han ikke har baller og ryggrad nok til å si direkte til henne at han ikke er interessert i andre enn deg.

Og hadde du lest svarene i tråden så hadde du ikke trengt å spørre med  et :P etterpå....

Tror både du og mannen egentlig liker denne oppmerksomheten, jeg.

Anonymous poster hash: 2c2b7...d9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...