Gå til innhold

Skolebøker og tøybokbind

Anbefalte innlegg

Skrevet

I år har jeg gått til innkjøp av disse geniale bokbindene :D nå går det som en lek, men hvordan feste merker med navn / hvilken bok det er?

He he, alt en kan stå fast på :P

Anonymous poster hash: 85357...710

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor kjøper du det?:)

Anonymous poster hash: f99f4...22f

Skrevet

Jeg har aldri fått til å feste etiketter med navn og fag på disse. Det sitter en stund, men ikke mer enn noen uker.

Skrevet

Hmmm, jeg ser ikke noen god løsning selv :/

De er kjøpt på Nille. Fantastisk løsning, men ungen bør jo ha navn på boken :P

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Legg en lapp under (mellom bokbindet og boka) og skriv med sprittusj. Det gjorde jeg, i alle fall!

Skrevet

Setter bare på sånne vanlige klistrelapper. Funker bra, det ;)

Anonymous poster hash: c0bb8...e7b

Skrevet

det selges egne lapper til dette, på notabene feks :)  men de koster mer enn de vanlige lappene da, er bare 3 i hver pakke

Anonymous poster hash: af53b...5f0
Skrevet

Tøybokbind er noe ordentlig tull synes jeg. De gir ingen god beskyttelse til bøkene, passordet er elendig og de rakner fort. Gråpapir er et beste:)

Uansett; du kan bruke vanlige klistrelapper. Men de detter som regel av etter en stund. På bokhandelen i dag så jeg at de hadde egne merkelapper beregnet på tøybokbind. Kanskje disse sitter bedre.

Anonymous poster hash: 1c4e0...c63

Skrevet

Skrive med merketusj for klær? 

Skrevet

Tusen takk for svar jenter :tommelopp:

Dere er alltid til god hjelp hver gang jeg har et spørsmål :smilorange:

Skal gå til Notabene i morgen som en over her foreslo og kjøpe slike spesielle navnelapper. :)

Skrevet

Jeg jobber på Notabene og vi har egne navnelapper som også er laget i "stoff" og limer på disse bokbindene.

Men jeg personlig har skrevet fornavn og etternavn rett på bokbindet med sprittusj, hva slags bok som er inni ser de fordi det er litt gjennomsiktig.

Skjønner ikke hva du har kjøpt over her som rakner, her bruker vi nå samme bokbindet for tredje år på rad. Har vasket de på 30 grader i maskinen mellom hvert skoleår og de er akkurat like fine.

Anonymous poster hash: b0f69...0c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...