Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #1 Skrevet 14. august 2014 Idealvekta er 63. Da er jeg slank og flott. 173 cm hly. Normalt at vekta bare stiger? Trener ikke, men spiser lite:( Anonymous poster hash: f9f2a...7f1
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #2 Skrevet 14. august 2014 Greier fire kilo opp å sette deg i sjokk?? Trenger ikke alltid ha så mye å si om du spiser lite hvis det du spiser er feil for din kropp. Når man ikke trener så vil man ha mindre muskelmasse også som regel. Muskler forbrenner energi, fett så godt som ikke. Men greit å ta tak når det bare er snakk om fire kilo, da er det jo ikke noe problem å gjøre noe med. Begynn å trene og pass på kostholdet ditt. Anonymous poster hash: 6d804...1c5
Ladybird2014 Skrevet 14. august 2014 #4 Skrevet 14. august 2014 Åh, jeg er smahing når jeg er 67 kg...Nå 83😂
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #5 Skrevet 14. august 2014 lol. Også FIRE kilo a gitt Jeg ble satt på medisiner som gjorde at jeg la på meg 30 kilo, det var likevel ikke nok til å få meg sjokkskadet altså... Anonymous poster hash: 8f82b...4a1
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #6 Skrevet 14. august 2014 Idealvekta er 63. Da er jeg slank og flott. 173 cm hly. Normalt at vekta bare stiger? Trener ikke, men spiser lite:( Anonymous poster hash: f9f2a...7f1 Tren litt da. Anonymous poster hash: cd754...8da
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #7 Skrevet 14. august 2014 Å herregud.... Jeg bare... Hææææ fire kg... Det er syyyyyykt urettferdig. Seriøst liksom.... Anonymous poster hash: ac5cb...249
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå