Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #2 Skrevet 14. august 2014 Liten risiko. Mest alvorlig er en allergisk reaksjon, svært sjelden. Evt at en får problemer med luftveien, finnes mange alterantive måter å håndtere dette på hvis det skulle oppstå problemer. Anonymous poster hash: cd2b9...aa3
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #3 Skrevet 14. august 2014 Anbefaler deg å ikke google og lese og høre mye her, du risikerer bare å bli unødvendig redd. Det er risikoer ved all medisinsk behandling. Man legges normalt ikke i narkose hvis det ikke er absolutt nødvendig (bortsett fra kosmetisk kirurgi som voksne velger selv) og da vurderers risiko med narkose som langt mindre enn å ikke gjøre det. Generelt er narkose trygt og utføres av spesialister, og man overvåkes hele tiden. Anonymous poster hash: c0ae0...940
Bustetroll Skrevet 14. august 2014 #4 Skrevet 14. august 2014 Jeg reagerte på narkose. Operasjonen som skulle ta 30 min tok plutselig 3 timer. Ingen som vet hva som egentlig skjedde, men tror det var en allergisk reaksjon.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #5 Skrevet 14. august 2014 Legen på sykehuset får ikke bestemt seg ang datteren min på 3, hun skal ta mr av hodet. I det ene øyeblikket vil hun henvise i det neste er det unødvendig risiko og i dag fikk vi innkallelse. Blir liksom ikke helt klok her. Anonymous poster hash: 15b25...fa0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå