Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #1 Skrevet 14. august 2014 Hvor ligger prisen på konfirmasjonsgave i dag? Eller hvor mye penger skal man gi bort? Er i tillegg fadder for konfirmanten. Anonymous poster hash: c1a16...300
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #2 Skrevet 14. august 2014 Dytt. Anonymous poster hash: c1a16...300
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #3 Skrevet 14. august 2014 Rundt her så er det 200kr som er mest normalt. Det ungen her fikk for to år siden, og ikke hørt noen annen pris av de som har stått til konfirmasjon etter det. Faddere aner jeg ikke. Hun her ble ikke døpt, men velsignet så faddere har hun ikke. Så aner jeg ikke. Jeg fikk 1000kr av mine faddere når jeg sto til konfirmasjon, ville vel gitt det samme om jeg ikke var i nær familie. Jg er fadder til tantebarn, de kommer nok til å få litt mer men ikke velig mye mer tenker jeg. Heldigvis skal mine stå før de, og min søster er fadder til mine så kan gå etter hva ungene får. Anonymous poster hash: f8939...2db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå