Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #1 Skrevet 14. august 2014 Er det grunn til bekymring eller kan det være barnestotringen som kommer sent hos henne? Helsesøster sier det mest sannsynlig kommer til å gå over, men når jeg leser om det står det at det ofte kommer i 2-3 års alderen og gir seg oftest før skolealder. Bekymret siden hun begynner på skolen nå. Noen med erfaring? Anonymous poster hash: 23367...1c0
Gjest Gul stjerne Skrevet 14. august 2014 #2 Skrevet 14. august 2014 Mitt eneste råd er å håpe på at det bare er en liten periode nå, og behandle stammingen deretter: aldri kommenter stammingen, aldri hjelp med ordene, ikke le av henne, ikke vis at du stresser. Og håp at det går over om noen uker.
Sjokoladebanan Skrevet 14. august 2014 #3 Skrevet 14. august 2014 Min hadde det da han var 5 og et halvt. Ble litt bekymret jeg også, men plutselig gav det seg av seg selv. Det kan godt være bare barnestotring.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #4 Skrevet 14. august 2014 Ja håper virkelig at det går over av seg selv. Vondt å se at hun strever med å få frem det hun skal si, og frustrasjonen hennes 😔 vi rundt henne lytter alltid og lar henne bruke den tiden hun trenger. Takk for svar ☺ Anonymous poster hash: 23367...1c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå