Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #1 Skrevet 14. august 2014 Mannen min var ute på lørdag og det var jo greit. Men han kom ikke hjem før på morgenen, nærmere bestemt kl. ni! Jeg visste ikke hvor han var, for han sendte ikke melding eller ringte om at han var på nachspiel. Da han kom hjem så kunne han fortelle at han og en kompis hadde vært hos ei venninne av meg, etter at de kom hjem fra byen. De hadde tatt drosje sammen med henne. Denne venninna er skikkelig løs på tråden, og jeg kan ikke hjelpe for å ta meg i å tenke på hvorfor han var på nachspiel til utpå formiddagen uten at noe har skjedd! Han sier at de drakk og festet videre hos henne og at ingenting har skjedd. Hadde dere reagert på dette? Eller er det ingenting å tenke på? Anonymous poster hash: a5157...5fd
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #2 Skrevet 14. august 2014 Kommer an på om du stoler på mannen din og venninna di eller ikke. Høres jo ut som du ikke gjør det. Anonymous poster hash: 5d6cd...208
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #3 Skrevet 14. august 2014 Stoler du på mannen din? Jeg hadde ikke reagert. Kan finne på sånt selv. Bortsett fra at vi gir beskjed. Anonymous poster hash: 67962...797
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #4 Skrevet 14. august 2014 Jeg er så sjelden ute at jeg alltid ender på nachspiel, med gode venner vel og merke Vi drikker og koser oss til langt ut på morgenkvisten. Ofte er vi en hel gjeng med foreldre i 30-40 årene som har barnefri. Da blir det sånn. Mannen min sender jeg nesten alltid på overnatting når han skal ut. Orker han bare ikke når han er fyllasjuk. Synes det er mye bedre å få han hjem når han er frisk og fin igjen. Så jeg hadde ikke mistenkt noe utroskap i hvert fall. Og så tenker jeg at hvis han hadde vært utro så hadde han bare nevnt kompiser og ikke at det hadde vært jenter der. Anonymous poster hash: 5f585...311
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #5 Skrevet 14. august 2014 Jeg hadde ikke likt det.... Men har dårlige erfaring fra tidligere da. Men ofte er det de snille og prektige du skal passe deg for, deg remis erfaring... Anonymous poster hash: f79cf...fed
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #6 Skrevet 14. august 2014 Hvorfor gir han ikke beskjed??? Vi avtaler alltid på forhånd å om det skulle bli endring i planene ringer vi hverandre å hører at det er grei. Jeg hadde ikke likt om min mann gjorde noe sånt, å til 9 på morgenen nei da hadde jeg foretrukket at han kom hjem å tilbrakte resten av natta med meg. Anonymous poster hash: bd842...703
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #7 Skrevet 14. august 2014 Du omtaler ikke "venninna" di så bra? Men er hun en god venninne så gjør hun for all del ikke noe med din mann! Ring henne ? Anonymous poster hash: 56937...519
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #8 Skrevet 14. august 2014 Nei dette hadde jeg ikke likt! Men jeg blir generelt forbannet hvis mannen ikke er i stand til å si hvor han er, eller svare på en sms. Anonymous poster hash: d8c48...9f4
Førstemann Skrevet 14. august 2014 #9 Skrevet 14. august 2014 Helt uaktuelt her, mest fordi jeg hadde blitt redd hvis han ikke ga lyd fra seg. "overnatting" skal avklares i forkant.
Pippitussa Skrevet 14. august 2014 #10 Skrevet 14. august 2014 Jeg hadde blitt bekymret hvis han ikke sa ifra. Hadde han i det minste sendt melding om at han dro på nach hadde det vært greit.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #11 Skrevet 14. august 2014 Her må man si fra vis man plutselig blir borte. Anonymous poster hash: ac6c7...ff9
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #12 Skrevet 14. august 2014 Helt utenkelig at mannen min plutselig skulle blitt så lam i hodet at han ikke ville sagt ifra hvor han dro og når han kom hjem. Vanlig folkeskikk det. Anonymous poster hash: 4c6bf...842
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #13 Skrevet 14. august 2014 Jeg hadde blitt forbanna om samboeren min ikke hadde sagt i fra om at han dro på nachspiel sammen med bare 1 dame og 1 mann. Hadde de vært en hel gjeng hadde jeg blitt sur for at jeg ikke fikk beskjed om at han dro på nashspiel, men ikke uroet meg utover det. Pga oppveksten har jeg personlig dårlig erfaring med slikt opplegg som du forklarer. Behøver jo ikke bety at mannen din hadde gjort noe. Ser bare ikke interessen i å dra sammen med en løssluppen dame på nashspiel til kl 9 om morran. Hadde flisa vært snudd vet jeg at dette ville ha uroet mannen min ergo ville jeg ikke dratt uansett hvor uskyldig det hadde vært. Anonymous poster hash: 4fee5...cfb
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #14 Skrevet 14. august 2014 Ja, jeg reagerer jo også mest på at han ikke sa ifra. Det har skjedd at jeg heller ikke har gjort det, så det kan være at han vil gjøre gjengjeld:-( Jeg tror vel egentlig ikke at han har gjort noe, men med alkohol innabords og alt lagt til rette så vet man vel heller aldri.......Er litt spesielt å være kun tre stykker på et nachspiel i så mange timer?? HI Anonymous poster hash: a5157...5fd
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #15 Skrevet 14. august 2014 Alarm, alarm... Dette lukter svidd. Anonymous poster hash: 06d4f...1e0
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #16 Skrevet 14. august 2014 Når forlot kompisen hans festen da? Var han også der til ni på formiddagen? Jeg er ikke sjalu av meg, men skjønner jo at du grubler litt her... så var jeg deg ville jeg lusket litt rundt og forhørt meg litt. Først finne utav om kompisen var der til morgenen? Hvorfor ble ikke mannen din med kompisen din videre om han reiste? Spør enkelt mannen din hvor han sov? Og spør deretter venninnen din samme spørsmål? Om kompisen også var der til ni, ja så spør han også hvor mannen din sov? Rett og slett se om du finner forkjeller i historeiene til de tre.. Ikke vær redd for å "lage styr". Si det rett ut, du likte ikke dette, og vil til bunns i om de to har vært til bunns i venninna di- enten sammen eller bare mannen din. Anonymous poster hash: 2e0f8...8e5
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #17 Skrevet 14. august 2014 Helt ærlig hadde jeg blitt rasende. Jeg vet også med sikkerhet at mannen min hadde reagert kraftig om jeg hadde gjort det samme. Det lukter svidd av dette. Anonymous poster hash: 2f0cf...0b5
Mrs Smith Skrevet 14. august 2014 #18 Skrevet 14. august 2014 Selvfølgelig hadde jeg reagert. Blitt forbannet faktisk.😁
Sint naken biltyv Skrevet 14. august 2014 #19 Skrevet 14. august 2014 Tja, jeg hadde blitt mistenksom og skeptisk. Men jeg stoler på mannen min og vet han ikke ville vært utro og at han ikke ville dratt ut og blitt borte etter bytur. Såååå, jeg vet ikke jeg altså. Hva med å grave litt dypere, mas på venninna og gubben og sjekk når han andre dro hvis du føler du trenger å vite mer enn han har sagt.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #20 Skrevet 15. august 2014 Hvordan går det? Anonymous poster hash: 06d4f...1e0
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #21 Skrevet 15. august 2014 Ja, jeg hadde reagert. Mest fordi jeg hadde vært FRA meg av bekymring om han ikke hadde kommet hjem før ni, det er helt utenkelig å gjøre noe sånt uten å la kona si vite hvor man er. Så jeg hadde vært livredd, og dermed steik forbanna. Anonymous poster hash: 16b32...4fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå