Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #1 Skrevet 14. august 2014 Jeg har hatt ulønnet permisjon i to måneder og har nå jobbet to uker etterpå. Neste uke har min sønn time på helsestasjonen, og jeg lurer på om jeg har rett på fri til å følge han? Eventuelt hvor lang tid må jeg være i jobb før jeg har rett på fri? Og hvordan er det med syktbarndager? Anonymous poster hash: eb1a5...c73
Marsipanmor Skrevet 14. august 2014 #2 Skrevet 14. august 2014 Når jeg hadde ulønnet permisjon hadde jeg krav på sykedager igjen osv etter første dag i jobb.. så jeg tror du har krav på alt det der nå som du har vært tilbake i to uker.. lurt å dobbeltsjekke på nav.no
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #3 Skrevet 14. august 2014 Jeg jobber på som sykepleier på et av landets sykehus. Vi må avspasere når det er kontroller på helsestasjonen. Vi har heller ikke lov til å bruke sykt barn dag, siden barnet ikke er sykt. Anonymous poster hash: 2e029...ed5
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #4 Skrevet 14. august 2014 Jeg jobber på som sykepleier på et av landets sykehus. Vi må avspasere når det er kontroller på helsestasjonen. Vi har heller ikke lov til å bruke sykt barn dag, siden barnet ikke er sykt. Anonymous poster hash: 2e029...ed5 Kan dere ikke bruke velfedspermisjon? Anonymous poster hash: 25b53...088
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #5 Skrevet 14. august 2014 Du har samme rettigheter som alle andre på dette. Du har krav på fri, men ikke lønn. Anonymous poster hash: a4e89...8f3
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #6 Skrevet 14. august 2014 Etter ulønnet permisjon må du jobbe deg oppgjer retten til sykepenger og egenmelding, akkurat som når du er nyansatt. Lønnet fri for å følge barn til time på helsestasjonen har du sansynlig vis ikke rett på om ikke tariffavtalen din sier noe spesielt om det, men mange arbeidsgivere vil gi deg det, eller mulighet til å avspasere likevell. Anonymous poster hash: 1106a...293
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. august 2014 #7 Skrevet 14. august 2014 Jeg jobber på som sykepleier på et av landets sykehus. Vi må avspasere når det er kontroller på helsestasjonen. Vi har heller ikke lov til å bruke sykt barn dag, siden barnet ikke er sykt. Anonymous poster hash: 2e029...ed5 I hvilket foretak da? Jeg får fri til alt jeg må ha fri til...
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #8 Skrevet 14. august 2014 Vi får gjøre det i arbeidstiden, på lik linje med legebesøk. Skriver det ikke ned noe sted. Jobber i kommunen. Anonymous poster hash: 3d096...93b
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #9 Skrevet 14. august 2014 Jeg jobber på som sykepleier på et av landets sykehus. Vi må avspasere når det er kontroller på helsestasjonen. Vi har heller ikke lov til å bruke sykt barn dag, siden barnet ikke er sykt.Anonymous poster hash: 2e029...ed5 I hvilket foretak da? Jeg får fri til alt jeg må ha fri til... Det er mange som får det, men du har ikke krav på det. Anonymous poster hash: 1106a...293
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #10 Skrevet 15. august 2014 Sykehuset Østfold i Fredrikstad Anonymous poster hash: 2e029...ed5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå