Gå til innhold

Venner søkes....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 40 år, gift og har ei jente på 3 og en gutt på 13.

Vi har akkurat flyttet til Oslo og ønsker oss veldig noen venner. Jenta skal ikke i barnehage før til neste år, så hun vil veldig gjerne ha noen lekevenner.

Håper det er noen som vil bli kjent med oss 😊

 

Anonymous poster hash: c113b...5cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor bor dere? Oslo er stort! Jeg har en gutt på 3, men jobber fullt og har ikke så mye tid. Alltid plass til nye venner, da! Men er reiseveien 40 minutter hver vei, blir det jo mindre sannsynlig at man får til noe særlig enn hvis man bor i samme kvartal (eller i hvertfall bydel) :-)

 

Anonymous poster hash: 4b1e0...a45

Skrevet

Vi bor på Ensjø 😊

Hi

 

Anonymous poster hash: c113b...5cd

Skrevet

Jeg bor i Oslo og har en gutt på 3 år og og en på 7år. Blir gjerne kjent med dere

Skrevet

Ååå, så koselig 😊

Jeg kan sende pm 😊

Hi

 

Anonymous poster hash: c113b...5cd

Skrevet

Ååå, så koselig

Jeg kan sende pm

Hi

 

Anonymous poster hash: c113b...5cd

Har svart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...