Gå til innhold

noen av dere som har FB profil, men iKKE med deres navn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

altså  kun for å kikke osv, uten å utlevere dere på noen måte, slik at dere har et annet navn eller noe? 

Anonymous poster hash: e6492...b7c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det engang. Kun for å snike, men veldig mange har stengte profiler, og de godkjenner ofte ikke hvem som helst. Noen gjorde det da, men ikke alle.

Mitt tips er å lage et navn som mange heter, slik at de sikkert tro rdet er noen de kjenner, eller vet hvem er..

Typ Lise Olsen, Anne Hansen osv..

Anonymous poster hash: 94aca...cbf
Skrevet

ok. for jeg må nesten ha FB pga skole ( det er jo så sinnsykt press ang FB) men det er noen jeg ikke vil skal kunne finne ut at jeg har fb, så vil ikke ha eget navn feks.. 

Skrevet

ok. for jeg må nesten ha FB pga skole ( det er jo så sinnsykt press ang FB) men det er noen jeg ikke vil skal kunne finne ut at jeg har fb, så vil ikke ha eget navn feks..

Du kan blokkere de som du ikke vil skal fibne deg, da kan de ikke engang se at du er på fb

Anonymous poster hash: 3c802...1bf

Skrevet

Hadde fiktivt navn et par dager (har hatt en jobb som var belastende for psyka (trusler fra klienter m.m.), slet med seriøs sosial angst i etterkant og var bla redd for å møte forhenværende klienter, at noen skulle huske meg/bli gjenkjent i butikker. Jeg har jobbet veldig med å komme meg ut av skallet mitt og FB har tro det eller ei hjulpet meg litt. Var greit å kunne få utforske FB litt i fred og ro og når jeg var klar til å ha konto med eget navn så fikk jeg hjelp av en nær venn til å sette innstillinger så de passet meg. Legger fint lite offentlig mao.

Anonymous poster hash: b8ca4...66c

Skrevet

Har beholdt pikenavnet mitt på face. Jeg vil ikke ha Gud og hvermann på vennelista. Har kanskje 80 stykker der.

Fått et par kommentarer på at jeg ikke er der, jeg svarer at jeg synes face er meningsløst. Jeg bekrefter jo ikke da at jeg ikke har profil der.

Anonymous poster hash: 26295...b99

Skrevet

problemet er at de folkene som ikke skal vite jeg er på fb da, de aner jeg ikke hva kaller seg på FB feks, og da kan jeg ikke blokkere de. om dere forstår :)

Skrevet

problemet er at de folkene som ikke skal vite jeg er på fb da, de aner jeg ikke hva kaller seg på FB feks, og da kan jeg ikke blokkere de. om dere forstår :)

99 % av alle fb-brukere bruker sine vanlige navn. Så hvis du vet navnet på de du vil blokkere, er det jo bare å søke dem opp, og blokkere dem.

Hvorfor er det så farlig om de vet at du er på fb? Og om du IKKE blokkerer dem, så får de jo liekvel ikke gått inn på profilen din, så lenge du setter i innstillingene at den skal være synlig kun for venner.

Anonymous poster hash: e485e...46c

Skrevet

99 % av alle fb-brukere bruker sine vanlige navn. Så hvis du vet navnet på de du vil blokkere, er det jo bare å søke dem opp, og blokkere dem.

Hvorfor er det så farlig om de vet at du er på fb? Og om du IKKE blokkerer dem, så får de jo liekvel ikke gått inn på profilen din, så lenge du setter i innstillingene at den skal være synlig kun for venner.

Anonymous poster hash: e485e...46c

Skrevet

Da lager du en profil med falskt navn, og legger til de du trenger fra skolen. Enkelt og greit. Er jo bare å si til de du trenger å legge til at du ikke egentlig ønsker å være på Facebook, og at du derfor velger å opprette en profil under falskt navn.

Har et familiemedlem som har en slik type profil. Han har falskt navn og har kun lagt til en håndfull (kanskje 15-20) familiemedlemmer og venner. Han valgte å gjøre det slik for å holde kontakten med de han ville, uten å få masse forespørsler fra sånn omtrent alle du har gått på skole med, vært nabo med, jobbet med, møtt på fest, broren til venninna til..ja du skjønner.

Skrevet

Du kan ha en skjult profil. Altså ingen kan se deg, men du kan søke opp og legge til de du vil.

Skrevet

kan man få en profil som er helt skjult altså? så hvis noen jeg ikke vil, søker opp mitt navn så kommer det ikke opp UANSETT? Hvordan da? hvordan kan jeg være sikker...?

Det er veldig viktig for meg nemlig.

Skrevet

Du kan lage hemmelig profil, der folk ikke kan søke på navnet ditt, selv om du bruker ditt ekte navn,

Anonymous poster hash: 87993...03f
Skrevet

Du kan lage hemmelig profil, der folk ikke kan søke på navnet ditt, selv om du bruker ditt ekte navn,

Anonymous poster hash: 87993...03f

Kan dere forklare meg hvordan? Ikke kjent med fb.. Det er som sagt veldig viktig med diskresjon altså! bruker gjerne ekte navn så lenge jeg er sikker på at INGEN kan se at jeg er der, unntatt de jeg legger til

Skrevet

søren.... jaja :S det var veldig synd ja

Skrevet

Prøvde nå, men står jeg mååå registrere ekte navn på fb:( at jeg ikke kan ha et annet et

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...