Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #1 Skrevet 14. august 2014 Jeg har fått en liten knekk eller stripe i tanna mi. Så det i speilet istad og er så redd nå, tenner er det fineste jeg har:( Burde jeg ringe tannlege? Anonymous poster hash: e35f8...d7c
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #2 Skrevet 14. august 2014 Jeg har også det og har fått beskjed om at det ikke er noe å gjøre med det ( såfremt du ikke har vondt og slik da). Min "skade" oppstod når jeg var barn og har aldri hatt problemer av den grunn. Tennene er det fineste jeg også har. Får stadig masse komplimenter på de fordi de er så hvite og rette. Har aldri gjort noe med dem heller. Så skjønner godt at du ikke liker det. En trøst er at det er nok bare du og tannlegen som ser skaden Anonymous poster hash: 95931...596
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #3 Skrevet 14. august 2014 Jeg har også det og har fått beskjed om at det ikke er noe å gjøre med det ( såfremt du ikke har vondt og slik da). Min "skade" oppstod når jeg var barn og har aldri hatt problemer av den grunn. Tennene er det fineste jeg også har. Får stadig masse komplimenter på de fordi de er så hvite og rette. Har aldri gjort noe med dem heller. Så skjønner godt at du ikke liker det. En trøst er at det er nok bare du og tannlegen som ser skaden Anonymous poster hash: 95931...596 Jeg blir helt dårlig jeg, skjelver som bare det. Ringte tannlegen jeg, skal dit imorgen, må bare se og høre at det ikke er noe farlig. Vet ikke om den har vært der lenge, bare la merke til det nå. Huff Anonymous poster hash: e35f8...d7c
HvittHus Skrevet 14. august 2014 #4 Skrevet 14. august 2014 Jeg har slike i flere tenner, det samme har mannen og eldstedatteren min. Prøv å slappe av og ikke bekymre deg for mye. Tannlegen sier dette er noe man må regne med og at så lenge sprekken ikke blir for stor, er det ufarlig og ikke noe å gjøre med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå