Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #1 Skrevet 14. august 2014 Vi har prøvd alt. Før hadde den kattedo. Men det stinket slik og luktet og var mye gris.. bais i hele gangen og den dro den med seg opp i møbler osv. Nå har vi tatt bort doen da vår datter er begynt å krype. Men den nekter tydeligvis å bær jeg ute den sier inne hver dag. Dette er en katt som går ute også.. noen med råd? Rett før jeg må gi den bort.. Det vil knuse min sønn på 5 år.. Hjelp.. Har hatt katt før. Den mjauet på dør og gikk ut for å gå på do.. Anonymous poster hash: bbd5a...430
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #2 Skrevet 14. august 2014 Hva med å ha kassen på utsiden til den skjønner at den skal gjøre fra seg ute, før du fjerner kassen helt? Anonymous poster hash: 2293d...90a
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #3 Skrevet 14. august 2014 En katt skal ALTID ha tilgang til do inne. Hvertfall når den er vant til det. Gi bort katten. Du passer ikke som katteeier! Anonymous poster hash: 16cbb...c33
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #4 Skrevet 14. august 2014 æsj... du kan jo ikke ha en katt som driter inne når du har barn!! Er du klar over alle sykdommene de kan få?? Nå må du sette dine barns helse øverst og kvitte deg med katten. Jo før jo bedre. Anonymous poster hash: 65271...3b3
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #5 Skrevet 14. august 2014 For en skriving! Autocorrekt! Skiter ute mente jeg. Og besjer inne.. Den sier ingenting Hi Anonymous poster hash: bbd5a...430
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #6 Skrevet 14. august 2014 En katt skal ALTID ha tilgang til do inne. Hvertfall når den er vant til det. Gi bort katten. Du passer ikke som katteeier! Anonymous poster hash: 16cbb...c33 Ingen jeg kjenner som har katt som har do inne. Vi har selv katt og den har slettes ikke do inne. Den går ut på do. Helt vanlig. Bare ekle mennesker som synes det er ok med kattedo inne. Det stinker jo dritt i hele huset ditt da. Anonymous poster hash: 65271...3b3
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #7 Skrevet 14. august 2014 Kattedo lukter ikke hvis du kjøper ordentlig sand. Kjøp også matte til å ha utenfor, så blir ikke sand dratt rundt. Aldri vært hos noen hvor det lukter fra kattedoen. Anonymous poster hash: 85269...528
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #8 Skrevet 14. august 2014 En katt skal ALTID ha tilgang til do inne. Hvertfall når den er vant til det. Gi bort katten. Du passer ikke som katteeier! Anonymous poster hash: 16cbb...c33 wtf? Når de er kattunger ja. Så lærer man katten til å gå på do ute. Regner med du er et nettroll!! Hi, prøv å ta me kassen ut Anonymous poster hash: f6d60...17e
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #9 Skrevet 14. august 2014 En katt skal ALTID ha tilgang til do inne. Hvertfall når den er vant til det. Gi bort katten. Du passer ikke som katteeier! Anonymous poster hash: 16cbb...c33 Ingen jeg kjenner som har katt som har do inne. Vi har selv katt og den har slettes ikke do inne. Den går ut på do. Helt vanlig. Bare ekle mennesker som synes det er ok med kattedo inne. Det stinker jo dritt i hele huset ditt da. Anonymous poster hash: 65271...3b3 Menneskedritt stinker også, ber du mannen din å slippe de store mannefjertene sine ut for døra og drite på utedassen slik at det ikke lukter i huset? Og barna bæsjer regnbuer siden deres bleier ikke lukter? Anonymous poster hash: 3dcdc...f35
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #10 Skrevet 14. august 2014 Hi her.. Vi er glad i katta.. Alle sammen. Men jeg likestiller ikke katta med mine barn eller min mann.. Ikke sitter katten å spiser middag med bordet vårt. Ikke har jeg Sex med den og ikke blir den med til Syden. Vi leker og koser med den.. Men helsen og renslighet for mine barn kommer før katta. Så da må jeg kvitte meg med den? Jeg skal prøve litt til.. og de av dere som sier jeg skal ta ut kattedo så er det alt gjort. Den har stått utenfor en stund. Det hjelper ikke. . Men takk for tips.. Anonymous poster hash: bbd5a...430
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #11 Skrevet 14. august 2014 Kjøp ny sand som sagt, så er du kvitt problemet. Anonymous poster hash: 85269...528
☆☆☆ Skrevet 14. august 2014 #12 Skrevet 14. august 2014 En katt skal ALTID ha tilgang til do inne. Hvertfall når den er vant til det. Gi bort katten. Du passer ikke som katteeier! Anonymous poster hash: 16cbb...c33 Jasså? Er oppvokst med katt, men har ikkje hatt kattedo utanom første tida før dei fekk gå ut aleine. Ingen klager på det frå kattane si side, dei sa fra når dei måtte ut.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #13 Skrevet 14. august 2014 Kjøp kattedo med åpning på toppen, og bruk Litter pearls. Da kommer ikke ungen til og doen lukter ikke. Anonymous poster hash: 2ed4f...a90
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #14 Skrevet 14. august 2014 Katten her bæsjer alltid inne (en gang om dagen,så jeg går ut ifra det) og det synes jeg er bra. Ikke noen klager fra naboer om dritt i hagen og ikke noe i vår hage. Katten vår har allt sitt tilbehør i gangen og er der når vi ikke er hjemme. Så han har jo da ikke noen mulighet til å tisse, bæsje eller gjøre annen ugang når ikke vi er tilstedet. Fungerer veldig bra synes vi. Og han er en ekte sofagris når vi er hjemme Anonymous poster hash: 50fbb...498
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå