Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #1 Skrevet 14. august 2014 De er vel ikke like mye ute på skolen som i barnehagen, eller? Jenta mi er veldig varm av seg, og blir ofte svett av ulltøy innendørs. Tenker at på turdagene, da de er ute hele dagen så skal hun bruke ull, men ellers er jeg litt i tvil.. Hva er deres erfaringer? Og hvis de bruker ull, er det bare ull og ikke noe over? Ulltøy under vanlige klær kan vel fort bli varmt inne, så i barnehagen brukte hun kun ull og en tynn kortermet kjole/ tunika over... Anonymous poster hash: 693ac...e7c
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #2 Skrevet 14. august 2014 Skal hun gå på SFO? Der er de nok en del ute. Jenta mi bruker ull hele vinteren, men hun er ganske kald av seg. Hun går også til og fra skolen. Hva med å høre på foreldremøte hvordan skoledagene er lagt opp? Obs! Tror ikke det er så veldig mange skolebarn som bruker ull uten noe over, har ikke sett noen på vår skole i hvert fall. Anonymous poster hash: 4924d...5f6
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 14. august 2014 #3 Skrevet 14. august 2014 Min brukte nesten ikke ull i fjor da han gikk i 1 klasse. Vinteren var kort, få veldig kalde dager , så i år kommer jeg bare til å kjøpe 2 ullsett til han.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #4 Skrevet 14. august 2014 Gutten min blir også fort varm, men tar på ham ull undertøy på vinteren, evnt strømpebukse eller superundertøy. Bruker aldri flere lag med ull, da hadde han i hvert fall blitt varm. (Evnt en tykk genser eller tynn ullgenser om de skal på tur). Nå er min på SFO de fleste dagene også da, og da er det jo litt ute der også. Samt at det er en del utelek med ski/akebrett og lignende på skolen. Anonymous poster hash: 0e946...965
Gjest Julia1984 Skrevet 14. august 2014 #5 Skrevet 14. august 2014 En 1 klassing er vel ute og leker mye? De har jo flere friminutt. Kjedelig å fryse. Hva med sfo? Her her barna masse ute og leker i snøen på sfo; går på skøyter, ski og aker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå