Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #1 Skrevet 14. august 2014 Noen som har en bra øve måte til å klare å bestå teorien i bil?? Hater virkelig å lese i den dritt boken, og kommer meg aldri videre pga den teorien :-( *griner* Anonymous poster hash: 1b996...65e
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #2 Skrevet 14. august 2014 Jeg tok teorien for 3 år siden. Leste boken nesten gjennom. Tok masse øvingsprøver på prove.no. Gikk også gjennom et teorikurs på nettet, et hvor man bare hadde det i en uke. Husker ikke hvor. Hadde 1 feil på prøven 😃 Anonymous poster hash: 8a3d9...6cc
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #3 Skrevet 14. august 2014 Jeg tenkte teori hele tiden! Kjørte masse dagene før jeg tok prøven, og prøvde å tenke høyt på vikeplikten og hvorfor for eksempel jeg skulle kjøre nå, og ikke de andre, eller om jeg hadde vikeplikt osv.. Brukte rett å slett teorien som sto i boken når jeg kjørte bilen og brukte den i situasjoner.. sånn at jeg husket det bedre og skjønte gangen og logikken i det som sto der.. Tenkte til og med på teorien når jeg satt på bussen til skolen, og tenkte på hvorfor bussjåføren kjørte som han gjorde.. tok og prøvene på nettet og leste mer på det ejg fikk feil på.. Anonymous poster hash: dbe72...0dd
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #4 Skrevet 14. august 2014 Leste bare de gule rutene som oppsummerte kapitlene jeg. Klarte aldri å sitte å lese OG forstå noe så kjedelig som hele teoriboka. Gikk fint det. Anonymous poster hash: 0e7bb...8d5
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #5 Skrevet 14. august 2014 Hvis ikke du klarer å lære deg teorien, bør du kanskje ikke kjøre bil. Anonymous poster hash: d6e9a...663
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #6 Skrevet 14. august 2014 Hvis ikke du klarer å lære deg teorien, bør du kanskje ikke kjøre bil. Anonymous poster hash: d6e9a...663 Det har jo aldeles ingen ting med saken å gjøre ?? Tror det er MANGE i mitt tilfelle som sliter med å lese en bok å fortå alt som står der. Syntes sånne dumme kommentarer er så nødvendig. Spurte bare om noen hadde gjort noe annet enn å bare lese boken..? Var det så gale, da har du mye å være sur over i hverdagen. Anonymous poster hash: 1b996...65e
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #7 Skrevet 14. august 2014 Jeg tok teorien for 3 år siden. Leste boken nesten gjennom. Tok masse øvingsprøver på prove.no. Gikk også gjennom et teorikurs på nettet, et hvor man bare hadde det i en uke. Husker ikke hvor. Hadde 1 feil på prøven 😃 Anonymous poster hash: 8a3d9...6cc Tusen takk for svar :-) Skal se om jeg finner noen tester på nettet Anonymous poster hash: 1b996...65e
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #8 Skrevet 14. august 2014 Jeg tenkte teori hele tiden! Kjørte masse dagene før jeg tok prøven, og prøvde å tenke høyt på vikeplikten og hvorfor for eksempel jeg skulle kjøre nå, og ikke de andre, eller om jeg hadde vikeplikt osv.. Brukte rett å slett teorien som sto i boken når jeg kjørte bilen og brukte den i situasjoner.. sånn at jeg husket det bedre og skjønte gangen og logikken i det som sto der.. Tenkte til og med på teorien når jeg satt på bussen til skolen, og tenkte på hvorfor bussjåføren kjørte som han gjorde.. tok og prøvene på nettet og leste mer på det ejg fikk feil på.. Anonymous poster hash: dbe72...0dd Hørtes kjempe greit ut! Skal be samboeren ta meg med på en laaang kjøretur, så skal vi bare snakke teori. Tror det gjør det litt kjekkere enn bare å lese i en bok. Tusen takk Anonymous poster hash: 1b996...65e
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #9 Skrevet 14. august 2014 Leste bare de gule rutene som oppsummerte kapitlene jeg. Klarte aldri å sitte å lese OG forstå noe så kjedelig som hele teoriboka. Gikk fint det. Anonymous poster hash: 0e7bb...8d5 Hehe, såpass ja? Det er jo ikke det vanskeligste. Kan lese litt ekstra godt der, samtidig som å ta tester osv tusen takk Anonymous poster hash: 1b996...65e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå