Gå til innhold

Hat sa du?

Gjest Helle_Høygir

Anbefalte innlegg

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Hetetokter.. Hva pokker gir du meg? Er det ikke nok med å ha hodepine omtrent alltid?? Neida vi slenger på hetetokter i tide og utide også..

F***n altså - kropp er dritt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

All mulig sympati slenges din vei! Hetetokter er noe forbanna skit!

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Ja og så må jeg vel vurdere om dette burde vært undersøkt eller ikke.

Har fått hyggelig påminnelse fra mor Norge om at nå bør jeg spre beina og ta celleprøve, så kan jo høre når jeg likevel ligger der hehe:)

Føler at staten har slik omsorg når jeg får et sånt brev- jeg hadde jo allerede bestilt timen, men noen i det store intet passer på meg og sånt på lik linje med nasjonal ved og strikkekveld varmer sjela!

Skrevet

Jeg må visst kanskje ta ny celleprøve. Venter på svar. Den første var muligens ugyldig pga blod, siden dotten av en lege ikke tenkte på rekkefølgen da han satt spiralen. Ny time frister lite. På nevnte time satt jeg og lufta fiffinetten i det som føltes som evigheter, mens legen løp fra kontor til kontor for å lete etter en søppelbøtte. Omsider fant han en, men da virket ikke lyset, så da måtte vi bytte kontor. Var glad jeg hadde kjole, der jeg trippet i gangen med trusa i hånda, som en tenåring dagen derpå. Og tror du ikke, i det jeg har fått beina i bøylene, at han må løpe tilbake etter søppelbøtta. Godt i gang innser han at han ikke har tupfere, de bomullsdottene, og må løpe etter dem også. Så er det denne tabben med at celleprøven kanskje var bortkastet. Kan ikke helt si at det frister så enormt. Tror jeg booker meg en tilfeldig turnuslege.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...