Gå til innhold

Er min 1.klassing liten?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er 116 høy og veier 18 kg. 

 

Er han liten av vekst? Kompisene hans på samme alder er så mye høyere... men er jo mulig at det er DE som er unormalt høye... :P



Anonymous poster hash: 1ec6f...0ed
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er min ett år yngre enn din og jente, men hun er 128 cm høy og 30 kg. Men hun er stor.

Skrevet

Min jente er 104 cm og 15 kg, men hun er liten for alderen. Fyller 6 år i oktober

 

Anonymous poster hash: 2664a...f0a

Skrevet

Nå er min ett år yngre enn din og jente, men hun er 128 cm høy og 30 kg. Men hun er stor.

Oi, ja, da må hun være veldig stor! Ingen av vennene som er så store engang.... fint å ha en stor jente da :)

 

Anonymous poster hash: 1ec6f...0ed

Skrevet

 

Nå er min ett år yngre enn din og jente, men hun er 128 cm høy og 30 kg. Men hun er stor.

Oi, ja, da må hun være veldig stor! Ingen av vennene som er så store engang.... fint å ha en stor jente da :)

 

Anonymous poster hash: 1ec6f...0ed

 

Ja, hun er veldig stor. Allerede for ett år siden var hun den høyeste av barna på avdelingen... Hun er i tillegg litt for tung, men nå har vi lagt om kosten litt og trener litt mer så nå har hun gått litt ned på vekta.

Skrevet

Når min datter begynte i første klasse, var det veldig stor forskjell på elevene. Den minste var pitte liten, og den største over et hode høyere enn min datter (som er helt gjennomsnittlig).

Store variasjoner med andre ord.

 

Anonymous poster hash: 8c58c...fde

Skrevet

Jenta mi er 119 cm og 19 kg. Hun har vært høyest i barnehagen.



Anonymous poster hash: b9e48...469
Skrevet

Nei.

 

Anonymous poster hash: 3a1a5...bff

Skrevet

Nei, det synes jeg ikke. Barnet mitt var 122 og 19 kilo, og helt normal. Det var da han fylte seks år, dvs halvveis inn i første klasse.

 

Anonymous poster hash: 1285b...34b

Skrevet

Min gutt er 106 cm og 18 kilo. Blir 6 i november! Ser han et lav og liten i forhold til mange i hans klasse, men også et par som er likedan!

 

Anonymous poster hash: cbcf5...ff8

Skrevet

Min gutt er 106 cm og 18 kilo. Blir 6 i november! Ser han et lav og liten i forhold til mange i hans klasse, men også et par som er likedan!

 

Anonymous poster hash: cbcf5...ff8

Skrevet

Sjekk ut percentilskjema gutt (google det), så får du svar.

 

Snupp er  ca 120 cm og veier ca 20 kg og er førsteklassing. Jeg ser på sfo at hun ikke er av de laveste, men at det jo er noen som er høyere også.



Anonymous poster hash: 122bc...302
Skrevet

Min datter er 7 år, 116 cm og 16,5 kg

 

Anonymous poster hash: 625c3...f0d

Skrevet

Mitt barn er 113 cm og er godt innenfor normalkurven og nesten på gj.snitt streken så ds vil jeg tippe at din gutt nokså nøyaktig er midt på gjennomsnittet :D Ingenting å bekymre seg for med andre ord! Grunnen til at jeg vet dette er at gutten min går fast til vekstkontroll på barnepol.

 

Anonymous poster hash: e11e6...431

Skrevet

Min skolegutt er 110 cm og er ca 18 kg. Ser han er en av de minste i sitt kull.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...