Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #1 Skrevet 14. august 2014 Han er 116 høy og veier 18 kg. Er han liten av vekst? Kompisene hans på samme alder er så mye høyere... men er jo mulig at det er DE som er unormalt høye... Anonymous poster hash: 1ec6f...0ed
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #2 Skrevet 14. august 2014 Datteren min er iallefall 4 cm høyere og 3 kg tyngre. Men hun er gjennomsnittlig. Hvor ligger han på kurven da? Du kan sjekke percentilskjema istedet for å få synsing herfra: http://nhi.no/foreldre-og-barn/barn/illustrasjoner/percentilskjema-29924.html Anonymous poster hash: 77661...b92
Førstemann Skrevet 14. august 2014 #3 Skrevet 14. august 2014 Nå er min ett år yngre enn din og jente, men hun er 128 cm høy og 30 kg. Men hun er stor.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #4 Skrevet 14. august 2014 Datteren min er iallefall 4 cm høyere og 3 kg tyngre. Men hun er gjennomsnittlig. Hvor ligger han på kurven da? Du kan sjekke percentilskjema istedet for å få synsing herfra: http://nhi.no/foreldre-og-barn/barn/illustrasjoner/percentilskjema-29924.html Anonymous poster hash: 77661...b92 Takk! Anonymous poster hash: 1ec6f...0ed
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #5 Skrevet 14. august 2014 Min jente er 104 cm og 15 kg, men hun er liten for alderen. Fyller 6 år i oktober Anonymous poster hash: 2664a...f0a
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #6 Skrevet 14. august 2014 Nå er min ett år yngre enn din og jente, men hun er 128 cm høy og 30 kg. Men hun er stor. Oi, ja, da må hun være veldig stor! Ingen av vennene som er så store engang.... fint å ha en stor jente da Anonymous poster hash: 1ec6f...0ed
Førstemann Skrevet 14. august 2014 #7 Skrevet 14. august 2014 Nå er min ett år yngre enn din og jente, men hun er 128 cm høy og 30 kg. Men hun er stor. Oi, ja, da må hun være veldig stor! Ingen av vennene som er så store engang.... fint å ha en stor jente da Anonymous poster hash: 1ec6f...0ed Ja, hun er veldig stor. Allerede for ett år siden var hun den høyeste av barna på avdelingen... Hun er i tillegg litt for tung, men nå har vi lagt om kosten litt og trener litt mer så nå har hun gått litt ned på vekta.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #8 Skrevet 14. august 2014 Når min datter begynte i første klasse, var det veldig stor forskjell på elevene. Den minste var pitte liten, og den største over et hode høyere enn min datter (som er helt gjennomsnittlig). Store variasjoner med andre ord. Anonymous poster hash: 8c58c...fde
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #9 Skrevet 14. august 2014 Jenta mi er 119 cm og 19 kg. Hun har vært høyest i barnehagen. Anonymous poster hash: b9e48...469
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #10 Skrevet 14. august 2014 Nei. Anonymous poster hash: 3a1a5...bff
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #11 Skrevet 14. august 2014 Nei, det synes jeg ikke. Barnet mitt var 122 og 19 kilo, og helt normal. Det var da han fylte seks år, dvs halvveis inn i første klasse. Anonymous poster hash: 1285b...34b
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #12 Skrevet 14. august 2014 Min gutt er 106 cm og 18 kilo. Blir 6 i november! Ser han et lav og liten i forhold til mange i hans klasse, men også et par som er likedan! Anonymous poster hash: cbcf5...ff8
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #13 Skrevet 14. august 2014 Min gutt er 106 cm og 18 kilo. Blir 6 i november! Ser han et lav og liten i forhold til mange i hans klasse, men også et par som er likedan! Anonymous poster hash: cbcf5...ff8
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #14 Skrevet 14. august 2014 Sjekk ut percentilskjema gutt (google det), så får du svar. Snupp er ca 120 cm og veier ca 20 kg og er førsteklassing. Jeg ser på sfo at hun ikke er av de laveste, men at det jo er noen som er høyere også. Anonymous poster hash: 122bc...302
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #15 Skrevet 14. august 2014 Min datter er 7 år, 116 cm og 16,5 kg Anonymous poster hash: 625c3...f0d
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #16 Skrevet 14. august 2014 Mitt barn er 113 cm og er godt innenfor normalkurven og nesten på gj.snitt streken så ds vil jeg tippe at din gutt nokså nøyaktig er midt på gjennomsnittet Ingenting å bekymre seg for med andre ord! Grunnen til at jeg vet dette er at gutten min går fast til vekstkontroll på barnepol. Anonymous poster hash: e11e6...431
BellaSuz Skrevet 14. august 2014 #17 Skrevet 14. august 2014 Min skolegutt er 110 cm og er ca 18 kg. Ser han er en av de minste i sitt kull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå