Gå til innhold

Flere som er stygge med BARE pene venninner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er jeg den "stygge andungen" i venninneflokken. Alle venninnene er fra "over gjennomsnittet pene" til "fotomodell"-skiktet, mens jeg er langt under gjennomsnittet. Hvordan håndtere det? Ser jo at mannen også smelter og blir helt tussete når han snakker med venninnene mine, sikkert glad for at han endelig har noe pent å se på. Noen i lignende situasjon?

Anonymous poster hash: d46d8...5ce
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sikker på at du også er vakker. Få opp selvtilliten, da synes det på deg også.

Jeg er en av de som mener at det vakre ligger mest i smilet og i øynene.

Også en liten dose i riktige klær og en stilig hårfrisyre.

Anonymous poster hash: a3754...409

Skrevet

Jeg er sikker på at du også er vakker. Få opp selvtilliten, da synes det på deg også.

Nei, jeg er ikke vakker. Uansett utstråling. Jeg har nok selvtillit, men ser jo hva som er galt med kroppen. Har dessverre så mange skavanker at jeg IKKE er pen og kommer aldri til å bli det. Bare synes det er synd at utseendet til folk er det som verdsettes mest i samfunnet. Skavankene jeg har går det an verken å trene vekk, sminke bort eller fjerne på annen måte. Enkelte ting retter jeg opp i, for eksempel masse grått hår - jeg farger det jevnlig. Må bruke briller med et ansikt som IKKE kler briller i det hele tatt (tåler ikke linser, og har prøvd masse brilleinnfatninger uten å finne noen som gjør meg penere). Har vitiligo over store deler av kroppen, også på hendene og i halsen. Massiv hårvekst på lårene, armene osv, og jeg orker faktisk ikke å stå og barbere hele kroppen hver morgen :(

Har også delte magemuskler og dissete hud på magen som aldri kommer til å gå vekk, sprengt navle med brokk som er for lite til at det offentlige vil dekke operasjon. Masse kvisearr i ansiktet og asymmetriske ansiktstrekk. Rynker i halsen som jeg har hatt siden jeg var 12 og utstående ører. Veldig rart formet rompe som går "innover" på sidene slik at uansett hvor trent den er, ser den saggete ut.

Skikkelig skjønnhet med andre ord :D

Skrevet

Jeg synes at folk flest er vakre, så sant de har glimt i øyet og et ekte smil.

Da betyr det fint lite at kroppen er full i skavanker.

Skrevet

Nei, jeg er ikke vakker. Uansett utstråling. Jeg har nok selvtillit, men ser jo hva som er galt med kroppen. Har dessverre så mange skavanker at jeg IKKE er pen og kommer aldri til å bli det. Bare synes det er synd at utseendet til folk er det som verdsettes mest i samfunnet. Skavankene jeg har går det an verken å trene vekk, sminke bort eller fjerne på annen måte. Enkelte ting retter jeg opp i, for eksempel masse grått hår - jeg farger det jevnlig. Må bruke briller med et ansikt som IKKE kler briller i det hele tatt (tåler ikke linser, og har prøvd masse brilleinnfatninger uten å finne noen som gjør meg penere). Har vitiligo over store deler av kroppen, også på hendene og i halsen. Massiv hårvekst på lårene, armene osv, og jeg orker faktisk ikke å stå og barbere hele kroppen hver morgen :(

Har også delte magemuskler og dissete hud på magen som aldri kommer til å gå vekk, sprengt navle med brokk som er for lite til at det offentlige vil dekke operasjon. Masse kvisearr i ansiktet og asymmetriske ansiktstrekk. Rynker i halsen som jeg har hatt siden jeg var 12 og utstående ører. Veldig rart formet rompe som går "innover" på sidene slik at uansett hvor trent den er, ser den saggete ut.

Må si meg enig med deg, du høres ikke mye pen ut.. Ville skaffet meg et par støgge venninner jeg da...

Anonymous poster hash: 74d93...b39

Skrevet

Må si meg enig med deg, du høres ikke mye pen ut.. Ville skaffet meg et par støgge venninner jeg da...

Anonymous poster hash: 74d93...b39

Hehe, man kan ikke akkurat skaffe seg venninner ut fra utseende :D Er nok kjemi som må stemme. Er bare lei meg for at jeg er så lite pen, mannen vil ikke lenger se på meg eller flørte med meg, mens han blomstrer opp og smiiiler hvis en av venninnene mine er på besøk.

Skrevet

Vet du. En selv ser bare det negative på seg selv. En ser til og med ting som ingen andre ser.

Jeg har ei nydelig venninne. Som er slank, bra trena, er nydelig ansikt osv osv.

Men hun tror selv hun har en veldig til hårvekst. Hun har mindre hår på kroppen enn de andre jeg kjenner. Jeg prøvde å lete etter de hårene hun snakket om, men de var ikke der.

Hun dro til lege med det, som sa det samme. Jeg har mere hår i ansiktet enn henne, men hun ser det inke selv...

Altså. En selv kan ikke bedømme seg selv. En ser alltid det negative, eller ting værre enn de er.

Selv modeller trenger ikke å være fin i alles øyne? Jeg syns ikke det.

Dere venninnene er pene på hver sin måte. Og er de andre mere fin enn deg, så spiller det ingen rolle. Vennskapet er der uansett.

Anonymous poster hash: 110c8...c84

Skrevet

Vet du. En selv ser bare det negative på seg selv. En ser til og med ting som ingen andre ser.

Jeg har ei nydelig venninne. Som er slank, bra trena, er nydelig ansikt osv osv.

Men hun tror selv hun har en veldig til hårvekst. Hun har mindre hår på kroppen enn de andre jeg kjenner. Jeg prøvde å lete etter de hårene hun snakket om, men de var ikke der.

Hun dro til lege med det, som sa det samme. Jeg har mere hår i ansiktet enn henne, men hun ser det inke selv...

Altså. En selv kan ikke bedømme seg selv. En ser alltid det negative, eller ting værre enn de er.

Selv modeller trenger ikke å være fin i alles øyne? Jeg syns ikke det.

Dere venninnene er pene på hver sin måte. Og er de andre mere fin enn deg, så spiller det ingen rolle. Vennskapet er der uansett.

Anonymous poster hash: 110c8...c84

Vitiligo og massiv hårvekst ER jo synlig. Man går i basseng ofte her og ser hva som er normalt og gjennomsnittet. Jeg har for eksempel helt hvite hender og solbrune under- og overarmer med innslag av hvite flekker her og der, det samme er over store deler av magen. Og jeg HAR faktisk hårvekst, svart hår, til og med et par stk på halsen og noen på puppene. Må også vokse overleppa for dun jevnlig. Så det er ikke noe jeg innbiller meg akkurat :) I klassen ble jeg kåret til klassens styggeste på videregående 3 år på rappen :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...