Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #1 Skrevet 14. august 2014 Har vondt i selve bekkenet, vondt i ryggen, sliter med å gå, Må ofte støtte meg til noe når jeg går, klarer ikke stå lenge av gangen. Er i uke 22. Dette er mitt 3 barn. Men aldri opplevd dette. Anonymous poster hash: e39bb...031
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #2 Skrevet 14. august 2014 Hva mener du med vondt i selve bekkenet? Hvor sitter smertene? Det kan være mange ting, jeg ville nok oppsøkt lege. Anonymous poster hash: 61c35...a8a
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #3 Skrevet 14. august 2014 Min bekkenløsning starta i uke 12 (!!!) med en bekkenLÅSNING. Kjempevondt i korsryggen, og nedmot setemuskelen, og jeg fikk knapt til å gå uten at det ene beinet svikta. Etterhvert ble det bekkenløsning, og smertene der varierer fra vondt i korskryggen, i hoftene på siden, nedover beina og fram på skambeinet. Når bekkenet er "løst" så jobber alle musklene rundt for å holde det på plass, så da kan man oppleve forkskjellig grad av smerter, En lege vil RASKT finne ut om du har bekkenløsning ved å presse på triggerpunkter. Var jeg deg ville jeg sjekka det opp fortest mulig, og kommet igang med behandling, for det er jaggu ikke herlig å gå en hel graviditet med dette.. Jeg er nå i uke 37 og ligger stort sett på sofaen hele dagen. Men det går da på et vis! Men som sagt, snakk med lege og kom igang med behandling ( som er gratis om du har gangproblemer ) og evt. sykemelding / tilrettelegging på jobb ! Lykke til! Anonymous poster hash: a9939...f19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå