Gå til innhold

er dette bekkenløsning?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vondt i selve bekkenet, vondt i ryggen, sliter med å gå,

Må ofte støtte meg til noe når jeg går, klarer ikke stå lenge av gangen.

Er i uke 22. Dette er mitt 3 barn. Men aldri opplevd dette.

 

Anonymous poster hash: e39bb...031

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med vondt i selve bekkenet? Hvor sitter smertene? 

Det kan være mange ting, jeg ville nok oppsøkt lege. 



Anonymous poster hash: 61c35...a8a
Skrevet

Min bekkenløsning starta i uke 12 (!!!) med en bekkenLÅSNING. Kjempevondt i korsryggen, og nedmot setemuskelen, og jeg fikk knapt til å gå uten at det ene beinet svikta.

Etterhvert ble det bekkenløsning, og smertene der varierer fra vondt i korskryggen, i hoftene på siden, nedover beina og fram på skambeinet.

 

Når bekkenet er "løst" så jobber alle musklene rundt for å holde det på plass, så da kan man oppleve forkskjellig grad av smerter,

 

En lege vil RASKT finne ut om du har bekkenløsning ved å presse på triggerpunkter. Var jeg deg ville jeg sjekka det opp fortest mulig, og kommet igang med behandling, for det er jaggu ikke herlig å gå en hel graviditet med dette.. 

 

Jeg er nå i uke 37 og ligger stort sett på sofaen hele dagen. Men det går da på et vis! :) Men som sagt, snakk med lege og kom igang med behandling ( som er gratis om du har gangproblemer ) og evt. sykemelding / tilrettelegging på jobb ! Lykke til! 



Anonymous poster hash: a9939...f19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...