Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #1 Skrevet 14. august 2014 Lagde en stor bolle sviskemos i går kveld. Den skulle stå på benken for å bli kald, men har glemt den der i natt.... Kan jeg fryse ned likevel? Anonymous poster hash: c474c...87d
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #2 Skrevet 14. august 2014 Kan du vel:-) ikke melk i den? Det hørtes veldig godt ut forøvrig! Hvordan gjør du det? Anonymous poster hash: ea2ce...712
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå