Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #1 Skrevet 13. august 2014 Men får ikke tømt meg. Jeg sprekker snart fordi jeg er så full av sinne, sorg, frustrasjon, skuffelse. Jeg er full, og det er ikke plass til mer!! Det skulle stoppe nå, men selvfølgelig så måtte du bare skape ennå mer frustrasjon og sorg i livet mitt. Jævla idiot!!! Nå må jeg legge meg, fordi i morgen er en ny dag, og jeg tror jeg trenger den ekstra tiden for å finpusse på mitt påklistrede smil, slik jeg fremstår som den "sterke personen" alle skryter av at jeg er. :( Sender en klem til alle som har det vondt, jeg skulle ønske jeg hadde noen som kunne klemt litt på meg akkurat nå. :'( :'( Anonymous poster hash: cf14c...78b
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #2 Skrevet 13. august 2014 *klemmer masse på deg* Du burde fått noen å snakke med! Håper alt ordner seg for deg! Anonymous poster hash: 263dc...296
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #3 Skrevet 13. august 2014 Klemmer tilbake. Jeg har det likedan. Alt for mye sinne, sorg og frusterasjon i livet mitt også. Vi skulle møttes og fått tømt oss. Stor klem til deg kjære deg !! Livet er urettferdig og brutalt! Anonymous poster hash: d5d28...db9
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #4 Skrevet 13. august 2014 Klemmer tilbake. Jeg har det likedan. Alt for mye sinne, sorg og frusterasjon i livet mitt også. Vi skulle møttes og fått tømt oss. Stor klem til deg kjære deg !! Livet er urettferdig og brutalt! Anonymous poster hash: d5d28...db9 Klistrer på ei maske hver dag jeg også.. Anonymous poster hash: d5d28...db9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå