Gå til innhold

Supernervøs! :(


 ♥ Min engel ♥

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er 4+2 idag og har termin 23.april. Var faktisk gravid forrige mnd men den endte i SA på dag 4+3. Så akkurat nå er jeg super nervøs for morgendagen og generelt den neste uken(e).

 

Dette er barn nummer to (har en på snart 3) og den er etterlengtet (utsatt prøving pga utdannelse). Hadde aldri trodd jeg skulle bli gravid så fort heller. Fjernet spiralen i mai, og er nå gravid for andre gang. Er vist ganske fruktbar, spørs bare om kroppen vil holde på spiren denne gangen :-/

 

Føler jeg har mye mer symptomer denne gangen (fikk positiv test allerede på dag 25). Har kjempe vonde pupper (sikkert vokst en halv str allerede), litt småkvalm innimellom, metallsmak i munnen, hater plutselig kaffe, oppblåst og hard mage :-P

 

Er det flere av dere som har blitt gravide rett etter SA også gikk det bra? Er så nervøs nå :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :) jeg har en venninne som mistet en og fikk ny spire rett etterpå. Hun trodde ikke det var mulig, men nå kommer det en jente i januar:)

Har selv vært igjennom en s.a og går nå bare å venter på at uke 12 skal komme så jeg kan slappe av. Vi får bare forsøke å tenke positivt og stole på at alt går sin gang. Det sies at de færreste skal oppleve flere s.a på rad, så det trøster jeg meg litt med. Lykke til♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpar og på at det ikkje skjer to gongar på rad!! ikkje større sjanse for enn ein hvilken som helst graviditet i alle fall sa dei til meg.

Dette går nok vegen for oss alle tre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 5 på mandag så foreløpig går dette rette veien. Har mange symptomer og det dukker opp nye for hver dag, så det er jeg glad for😊 Tenkte å bestille tidlig ul i uke 6-7 for å se at/om hjertet slår. Tror jeg klarer å bli litt mer rolig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...