Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #1 Skrevet 13. august 2014 Ser det går på tv i kveld. Jeg var så dum at jeg startet å se på denne serien da den startet på tv 2. Men den hadde sesongavslutning før jul tro? Og siden har jeg ikke tenkt på serien. Egentlig en teit serie, men lurer jo litt på hvordan det går med folket da:) Er det ny sesong som har startet på tv2 nå eller er det reprise av forrige sesong? Noen som vet? Anonymous poster hash: b84fd...e76
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #2 Skrevet 13. august 2014 Ser det går på tv i kveld. Jeg var så dum at jeg startet å se på denne serien da den startet på tv 2. Men den hadde sesongavslutning før jul tro? Og siden har jeg ikke tenkt på serien. Egentlig en teit serie, men lurer jo litt på hvordan det går med folket da:) Er det ny sesong som har startet på tv2 nå eller er det reprise av forrige sesong? Noen som vet? Anonymous poster hash: b84fd...e76 Sjekket nå, er sesong to, men det er episode fem i kveld jo!!! Er reklame på alt mulig, hvorfor ikke dette som jeg har ventet på siden det var ferdig! Elsker sære serier! Anonymous poster hash: 39941...629
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå