Gjest MaJo0812 Skrevet 13. august 2014 #1 Skrevet 13. august 2014 Under tennene nede, ikke i leppa men tannkjøttet. 6 år, klager på at det er vondt, gråter, men så går det plutselig over. Hva kan det være?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #2 Skrevet 13. august 2014 Munnskold(?). Er den litt forhøyet? Det svir ihvertfall,og er ikke morsomt. Anonymous poster hash: 08437...f5b
Gjest MaJo0812 Skrevet 13. august 2014 #3 Skrevet 13. august 2014 Virker mer som fordypning enn forhøyning. Ser nesten ut som hull i tannkjøttet og at man ser inn på tanna som ligger bak (har fortsatt melketann der) men virker jo noe usannsynlig, så er sikkert ikke det.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #4 Skrevet 13. august 2014 Uffda,men det kan virke som munnskold(munnskåld?) da. Prøv å google og se om det ligner? Kalles noe annet også men husker ikke helt hva. Anonymous poster hash: 08437...f5b
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #6 Skrevet 13. august 2014 Finnes et middel på apoteket man kan skylle med,og helt sikkert noe annet man kan gi til barn. Jeg er plaget med det hvis jeg er veldig sliten eller immunforsvaret er dårlig. Har også hørt det kan være c vitamin mangel. Anonymous poster hash: 08437...f5b
Gjest MaJo0812 Skrevet 13. august 2014 #7 Skrevet 13. august 2014 Er nok munnskåld ja, har googlet det litt nå og sett tips om zendium tannkrem bl.a. Men alle bilder jeg finner er det hvite såret på leppa, enten utenpå eller inni. Dette er jo i tannkjøttet.. Men kan være munnskåld fordet såklart. Ser det an noen dager ellers så får vi ta en tur til apotek eller lege
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 13. august 2014 #8 Skrevet 13. august 2014 da jenta mi slo tennene skulle vi være obs om det kom en kviselignende prikk i tannkjøttet over tanna. Da måtte vi komme til tannlegen med en gang. Om hun har slått seg så bør du kanskje ringe tannlegen og få de til å se på det.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #10 Skrevet 14. august 2014 Jeg har det ofte i tannkjøttet. Det er plagsomt og sikkert ekstra ille for barn. Pass på å ikke gi ting som svir;) Anonymous poster hash: 08437...f5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå