hysterika Skrevet 13. august 2014 #1 Skrevet 13. august 2014 Vi vurderer å kjøpe en hytte. Men plutselig ble jeg veldig usikker. Hva er egentlig poenget med hytte? Hva kan man gjøre på hytta som man ikke kan gjøre hjemme?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #2 Skrevet 13. august 2014 Fint med hytte om en har penger og tid til å faktisk være der, vedlikeholde, osv. Anonymous poster hash: 75e7a...f2a
hysterika Skrevet 13. august 2014 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2014 Jeg har romaniske forestillinger om at vi skal ha bedre tid når vi er der, lese bøker, spille spill, gå tur. Det er snakk om hytte uten tv og wifi, og jeg tenker at vi skal få mye tid sammen. I realiteten blir det kanskje bare sure barn som ikke vet hva de skal finne på?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #4 Skrevet 13. august 2014 Vi har hytte med internett og TV. Vi bruker mesteparten av tiden til ski, sykkel, kort og brettspill. Vi elsker hyttelivet. Peis, familieliv, kos, aktivitet og hygge Anonymous poster hash: 892dd...985
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #5 Skrevet 13. august 2014 Det er veldig deilig å komme seg bort. Grunnen til at vi drar på vår er for å få fred og ro(er så stille der),koble av rett og slett. Har ikke internett eller tv der,men har av og til med filmer på macen. Leser bøker,går turer,fisker osv. Anbefales virkelig! Anonymous poster hash: 72baf...4e7
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #6 Skrevet 13. august 2014 Jeg var der forresten masse som barn,og elsket det! Man blir kreativ av å ikke ha tv og sånn;) tror spesielt barn har godt av det. Anonymous poster hash: 72baf...4e7
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #7 Skrevet 14. august 2014 JA, gjør det! Du vil ikke angre! Selv har vi ikke, men vi må ha! Snart Anonymous poster hash: 04fdd...e33
hysterika Skrevet 14. august 2014 Forfatter #8 Skrevet 14. august 2014 Hm, jeg tror nesten vi må gjøre dette. Akkurat nå tenker jeg at det beste med hele greia er at jeg slipper å bruke hele juleferien på å finne et ok sted for neste års sommerferie!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #9 Skrevet 14. august 2014 jeg ser ikke poenget. vi ønsker å bruke tida på opplevelser. ikke male, veise, grave, vaske og alt annet! det koster svin med hytte. det koster med kommunale avgifter, strøm tilkobling, forsikring, vedlikehold etc. vi har mer enn nok med huset og hagen her hjemme. det er alltid noe som skal gjøres. vil ikke ha en til eiendom vi skal styre med. vi reiser mye. ønsker vi å dra på fjelltur har dnt mange flotte hytter. min arbeidsgiver har hytte tilgjengelig på fjellet for en stmbolsk sum. flyselskapene har billigreiser til onn og utland. er det fint i polen, kan vi reise der, og er det varm vår i spania kan vi reise der. vi kan leiw hus/leilighet, eller bo på hotel, dra på vandrehjems tur. å gjøre det vi vil månedlig er billigere enn å eie en hytte. hytta er låst til et sted, og man må nesten bruke den, når man har den, om det er regn eller sol. Anonymous poster hash: e6a72...ef5
hysterika Skrevet 14. august 2014 Forfatter #10 Skrevet 14. august 2014 Hm, dette er vanskelig. Vi ahr ikke hus, da. Bor i rekkehus, og alt av utvendig vedlikehold blir tatt av borettslaget. Må si at en sommerhytte ved vannkanten frister veldig ...
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #11 Skrevet 14. august 2014 Må du ta opp mye ekstra i lån? Jeg drømmer om det samme, men er litt redd for at jeg idealiserer det litt for mye.. Anonymous poster hash: 4835e...e62
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #12 Skrevet 14. august 2014 Hadde du tatt fra meg hytta, hadde jeg grått blod! Bare det å vite at roen, utsikten, senga mi og kaffekoppen min står klar gjør meg godt. Jeg elsker den plassen og ville ikke byttet bort for alt i verden. Vi har brukt hele ferien der i sommer, og vender tilbake til byen med lagrene fylt av god feriero. Det er gull verdt. God hyttejakt! Anonymous poster hash: a2670...d25
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #13 Skrevet 14. august 2014 Dere som har hytte er dere veldig praktiske? Anonymous poster hash: 4835e...e62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå