Gå til innhold

Sko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå må jeg få litt hjelp av dere jenter. Hva gjør dere med alle skoene til barna deres? Jeg har tre barn og føler det flyter med sko som er for små. De er for fine til å kastes, vanskelig å få solgt og småsøsken skal visstnok ikke arve.. Men må vel innrømme at småsøsken bruker brukte sko som reservepar.

Og til slutt, har barna deres mange par sko?? Vi har joggesko, gortex joggesko, sandaler og støvler på sommeren. Og om høsten får de docboots, vintersko og slike "halvhøge" sko..

Erfaringer??

Anonymous poster hash: b12af...976

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som er godt brukt, men fullt brukende, kaster jeg i Uff kontaineren. Det som er lite brukt, f eks pensko, sandaler, reservestøvler, vintersko/støvler i de minste størrelsene som er lite brukt, lar jeg søsken arve.

Det som er slitt kaster jeg.

Er mye som blir spart på(sikkert mer enn nødvendig), men har litt vanskelig for å bare gi bort pent brukte dyre merkesko(da særlig vintersko). Har ikke prøvd å selge enda, men ser at det ikke er lett å få solgt heller. Får vurdere det når vi har fått de barna vi skal ha.

Anonymous poster hash: 5a5a4...535
Skrevet

Har hørt det kun er joggesko som ikke skal arves, da de brukes såpass mye og er tynt stoff og sånn? Stemmer ikke det? De bruker jo tjukkesokker i vintersko. Og støvler blir lite brukt her. Så søsken arver alt bortsett fra joggesko! Bruker de til reservedko i bhg og sånt! Kaster de som er hullete og helt ødelagte!

Har tre jeg også. Har et helt rom med sko og klær som ligger og venter på å bli brukt av neste !:)

Anonymous poster hash: 67208...9f8

Skrevet

Har hørt det kun er joggesko som ikke skal arves, da de brukes såpass mye og er tynt stoff og sånn? Stemmer ikke det? De bruker jo tjukkesokker i vintersko. Og støvler blir lite brukt her. Så søsken arver alt bortsett fra joggesko! Bruker de til reservedko i bhg og sånt! Kaster de som er hullete og helt ødelagte!

Har tre jeg også. Har et helt rom med sko og klær som ligger og venter på å bli brukt av neste! :)

Anonymous poster hash: 67208...9f8

Skrevet

Jeg gir det meste av sko til bruktbutikker.

Skrevet

Gir til barnehjem i utlandet.

Anonymous poster hash: 1579e...366

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...