Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #1 Skrevet 13. august 2014 Så begynner de med juleting i butikkene. Anonymous poster hash: c01ff...5de
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #2 Skrevet 13. august 2014 Jeg ELSKER jul, men dette blir bare alt for tidlig. Er ikke klar! Sommeren har fått for fort:O Anonymous poster hash: 068ed...007
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #3 Skrevet 13. august 2014 O jul med din glede Anonymous poster hash: 2718c...aba
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #4 Skrevet 13. august 2014 Tenkte det samme her en dag jeg var på Plantasjen. Der var så utplukket og tomt overalt, så det slo meg at de holdt på å gjøre klart til julevarene. Aaaalt for tidlig. Anonymous poster hash: 62f18...104
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå