Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #1 Skrevet 13. august 2014 Uff d er så ille. I noen mnd nå har jeg vært øm og støl i nakken. Noe som forhåpentligvis er årsaken til hodepinen som kommer og går, omtrent hver dag. Jeg får frysninger i hodet, og jeg kjenner at d stråler opp fra nakken. I dag har jeg hatt frysninger (eller prikkinger) hele dagen. D knaser i nakken når jeg beveger hodet fra side til side. Har også vært kvalm idag..og urolig. Finnes d noen der ute som kjenner seg igjen? Er så redd jeg feiler noe alvorlig ;( Anonymous poster hash: ab8b3...5e3
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #2 Skrevet 13. august 2014 Du har stiv nakke. Det er temmelig normalt. Mye mulig en kiropraktor kan være behjelpelig. Kvalmen og uroen er sykdomsangst. Anonymous poster hash: dfa12...494
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #3 Skrevet 13. august 2014 Høres ut som vanlig nakkevondt. Sånn har jeg hatt i årevis. Hva slags type jobb har du? Kanskje tunge løft, stillestittende stilling, stress eller annet kan være årsak? Anonymous poster hash: 622b1...23b
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #4 Skrevet 13. august 2014 Har dere vært borti frysningene i hodet også? Hi Anonymous poster hash: ab8b3...5e3
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #5 Skrevet 13. august 2014 Hi igjen. Jeg ble 3 barnsmor for 6 mnd siden. Er for d meste alene om barna. D blir mye bæring, psykisk og fysisk stress hver dag.. så d tærer nok på. Uff har så lite lyst til å begynne på medisiner igjen :/ Anonymous poster hash: ab8b3...5e3
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #6 Skrevet 13. august 2014 Alt du har beskrevet kan komme fra nakken, og ja, jeg kjenner igjen alt. En god kiropraktor kan hjelpe deg, ev. en god naprapat Det er helt naturlig at du etter masse stress og mye bæring kan få en typisk stressnakke. Noen ganger kan de gi mer symptomer enn andre ganger uten at det er noe å bekymre seg om. Så ring en god behandler i morgen og få en time Anonymous poster hash: 50079...ebc
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #7 Skrevet 13. august 2014 Tusen takk for at du tok deg tid til å svare ble litt mer avslappet her nå Har spurt mange ser du.. men ingen aner hva jeg snakker om når jeh nevner frysninger i hodet :/ Hi Anonymous poster hash: ab8b3...5e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå