Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #1 Skrevet 13. august 2014 Ingen moralprek altså, er bare nyskjerrig. Jeg har: hatt sex og urinert offentlig stjal en sjokolade i fylla som 17 åring brøt meg inn i kjelleren på et utested, tok drikke og gikk rett inn på utestedet bakveien kjørte full og høy med bil i utlandet jukset på eksamen fikk ikke taxi hjem fra fest engang så lirket opp en lås og lånte et soverom i et hus som sto tomt..også i utlandet tja, husker ikke mer i farten Er snill pike nå altså Anonymous poster hash: 514b9...5f9
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #2 Skrevet 13. august 2014 Røyka hasj Kjørt i fylla Nasket i butikk ett par ganger. Anonymous poster hash: 4677b...058
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #3 Skrevet 13. august 2014 Røykt hasj Sniffet KOKAIN Kjørt i fylla Hatt sex på offentlig sted Urinert på offentlig sted Laster ukentlig ned musikk og filmer Stjålet i butikken Lyvd til politiet ++++ Anonymous poster hash: 69582...f0b
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #4 Skrevet 13. august 2014 og brukt falsk leg Anonymous poster hash: 69582...f0b
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #5 Skrevet 13. august 2014 Drukket og røyket da jeg var under 18. Røyket hasj (Dessverre, ugh)Hatt sex og urinert på offentlige steder. Nasket. Mye. Tente nesten på en bygning en gang, men det ble heldigvis slukket før noe skjedde Ung og dum. Stjal nøkler og låste oss inn på en skole. Gjorde ikke noe galt der inne, utenom at vi brøt oss inn da. Anonymous poster hash: 45e73...c13
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #6 Skrevet 13. august 2014 Hmmm..... Det eneste jeg kan komme på, er at jeg har kjørt for fort. ;-) Snill jente jeg. ;-) Anonymous poster hash: ce560...91c
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 13. august 2014 #7 Skrevet 13. august 2014 Røykte og drakk før jeg var 18. Det jeg drakk var hjemmebrent og smuglersprit Hatt sex på offentlig sted Kjørt for fort. Sykling i fylla er vel også forbudt, og det har jeg gjort opptil flere ganger.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #8 Skrevet 13. august 2014 Stjålet masse klær, mat og drikke. Knivstukket en ambulansearbeider, og bitt og spyttet på flere politifolk (Var psykotisk, men det er jo fortsatt ikke lov..) Dette er mange, mange år siden, så nå er jeg både frisk og snill pike! Anonymous poster hash: b7b9e...9a2
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #9 Skrevet 13. august 2014 Røykte før jeg var 16 (så gammal er jeg at det var aldersgrensa) Juksa på prøver på skolen, tror også jeg gjorde det på eksamen eller tentamen Løyet om ting, ikke alvorlige ting Klina med en gift mann Anonymous poster hash: 1ee4d...107
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #10 Skrevet 13. august 2014 Nei, og ikke hatt ønske om det heller. Jeg er nok veldig prippen og verdikonservativ i manges øyne Anonymous poster hash: d1191...613
Mandala Skrevet 13. august 2014 #11 Skrevet 13. august 2014 Kjørt over fartsgrensen Urinert på offentlig sted Brukt falsk leg og smittet stempel Drakk hjemmebrent og før jeg var 18 Lastet ned filmer Røyket hasj Aldri gjort noe veldig galt og alltid vært altfor redd for konsekvensene.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #12 Skrevet 13. august 2014 Jupp.....svindla NAV Anonymous poster hash: bdcbc...a91
Plutselig_gravid Skrevet 13. august 2014 #13 Skrevet 13. august 2014 (endret) Testet diverse narko ( over et tiår siden ) Tisset og hatt sex på offentlig sted Kjøpt smuglervarer: øl, sprit, snus og røyk Hatt med meg litt mer enn kvoten et par anledninger Lastet ned musikk og filmer Sikkert mer også. Jeg var litt vill et par år i livet mitt, men har ikke angret på noe. Har ikke vært slem mot noen. Endret 13. august 2014 av Plutselig_gravid
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #14 Skrevet 13. august 2014 Uff ja... *Drukket og røyket før jeg var 18. (Fikk også kjøpt røyk før jeg fylte 18) *Stjelt ting i 19-20 års alderen. (Ikke så mye heldigvis, men nok!) *Kjørt i fylla. *Prøvd hasj, kokain og amfetamin. *Sex på offentlige steder. *Kjørt for fort. Sikkert mer, men kommer ikke på noe annet i farten. Jeg oppholdt meg i ett hus hvor det plutselig kom politi på døren og da ble jeg tatt for besittelse og røyking av hasj fordi jeg hadde tatt et par trekk dagen før. Hadde en veldig dårlig periode i livet fra jeg var 18-20 pga dårlig oppvekst og brydde meg lite om rett og galt... Anonymous poster hash: 576cb...605
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #15 Skrevet 13. august 2014 Prøvd hasj Tissa bak kjøpesenteret midt i sentrum Hatt sex offentlig ute og på offentlig toalett Smugla. Hadde en periode i ungdomstiden hvor jeg var langt nede og egentlig ville dø og ga faen så ble venn med feil folk som drev med litt og smugla litt osv Anonymous poster hash: ffb6c...dbe
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #16 Skrevet 13. august 2014 Uff ja... *Drukket og røyket før jeg var 18. (Fikk også kjøpt røyk før jeg fylte 18) *Stjelt ting i 19-20 års alderen. (Ikke så mye heldigvis, men nok!) *Kjørt i fylla. *Prøvd hasj, kokain og amfetamin. *Sex på offentlige steder. *Kjørt for fort. Sikkert mer, men kommer ikke på noe annet i farten. Jeg oppholdt meg i ett hus hvor det plutselig kom politi på døren og da ble jeg tatt for besittelse og røyking av hasj fordi jeg hadde tatt et par trekk dagen før. Hadde en veldig dårlig periode i livet fra jeg var 18-20 pga dårlig oppvekst og brydde meg lite om rett og galt... Anonymous poster hash: 576cb...605 Jeg har også kjørt bil når jeg har røyket hasj eller vært påvirket av andre ting, og jeg kjørte rundt på en parkeringsplass i fylla FØR jeg fikk lappen. Anonymous poster hash: 576cb...605
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #17 Skrevet 13. august 2014 drikking på offentlig sted svindlet ett firma for penger jukset på mange forskjellige prøver løyet når det har passet bedre enn sannheten Jeg har bevisst hatt sex med menn jeg vet har dame/gift,for så å gå til damen/konen hans etterpå å fortelle at han er utro Anonymous poster hash: 02ad9...573
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #18 Skrevet 13. august 2014 Kjører daglig litt for fort. Har med litt flere sigaretter enn kvoten fra utlandet. Kjørt i fylla én gang, for "hundre" år siden. Tissa på offentlig sted. Drukket på offentlig sted. Begge de to siste i russetiden. Anonymous poster hash: d0da5...4cd
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #19 Skrevet 13. august 2014 Ja, flere ganger i uka. Anonymous poster hash: 4e0dc...f95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå