Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #1 Skrevet 13. august 2014 Jenta på 4 var på rommet sitt og lekte. Så kom hun inn i stua med dukka si på armen og sa "vil du se babyen min? Jeg har akkurat vært å født henne" Anonymous poster hash: 1b072...c6d
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #2 Skrevet 13. august 2014 ?? Anonymous poster hash: 415d2...7fd
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #3 Skrevet 13. august 2014 hehe. søt :-) Anonymous poster hash: 515de...34c
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #5 Skrevet 13. august 2014 da eldste gutten min var 3,5 år sto han og vrei seg som en mark (type måtte veeeldig tisse). Jeg spurte om han ikke skulle gå på do. Svaret var: neida, jeg bare danser med tissen! da minsten ble født var eldste 6 år - og babyen gråt MYE. En dag ble han litt lei og brøt ut: åååh....babyen - shut up! Spurte eldste (da ca 6-7) om hva man fikk hvis man fjernet "B" fra brev. Svaret var "Ulv!" I bestefar sitt ene hus sover vi på et rom som blandt annet har en seng som trekkes ut fra underkøyen. Vi har sovet der mange ganger, men en gang kom det : "Mamma, hvorfor må jeg alltid sove i skuffen?" gleder meg til minsten (nå 2,5) setter i gang med gullkorn Anonymous poster hash: 5f6ce...491
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #6 Skrevet 13. august 2014 Treåringen min hadde fortalt i barnehagen i dag at mormor ikke bor i huset sitt lenger. Hun hadde flytta ut i et tre. Men hun kunne klatre ned og gå inn om det regnet så mye at hu trengte paraply Anonymous poster hash: 804e4...2c1
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #7 Skrevet 13. august 2014 Sønnen på 4 hadde tydeligvis fundert mye på hvorfor han ble tatt ut med keisersnitt (han har aldri spurt). Han kommer ut fra rommet sitt og sier plutselig; "Mamma! Kanskje jeg måtte bli klippet ut av magen fordi hullet ditt ikke var stort nok??!" Anonymous poster hash: 061d9...b0b
skinnfilla Skrevet 13. august 2014 #8 Skrevet 13. august 2014 Minste på fire er interessert i bokstaver og " leste ": s o l , S O L ( kan noen bokstaver, men ikke sette sammen ) Ja ? Hva blir det , sier jeg . Kylling!! Smeller det fra terta
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #9 Skrevet 13. august 2014 Sønnen på 4 hadde tydeligvis fundert mye på hvorfor han ble tatt ut med keisersnitt (han har aldri spurt). Han kommer ut fra rommet sitt og sier plutselig; "Mamma! Kanskje jeg måtte bli klippet ut av magen fordi hullet ditt ikke var stort nok??!" Anonymous poster hash: 061d9...b0b Hehehe Anonymous poster hash: 6e0fc...706
Ronja80.mor til 2 Skrevet 13. august 2014 #10 Skrevet 13. august 2014 Sønnen på 4 hadde tydeligvis fundert mye på hvorfor han ble tatt ut med keisersnitt (han har aldri spurt). Han kommer ut fra rommet sitt og sier plutselig; "Mamma! Kanskje jeg måtte bli klippet ut av magen fordi hullet ditt ikke var stort nok??!" Anonymous poster hash: 061d9...b0b Sønnen min lurte på hvorfor hun gravide dama på filmen vi så i går måtte ha sånn derre konge schnitzel
Hun med alle ungene Skrevet 13. august 2014 #11 Skrevet 13. august 2014 Da jeg fortalte barna at jeg var gravid, kom det fra eldste jenta som da var 10 "æææsj mamma, har du og Magnus sexa?"
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #12 Skrevet 13. august 2014 Jenta på 4 var på rommet sitt og lekte. Så kom hun inn i stua med dukka si på armen og sa "vil du se babyen min? Jeg har akkurat vært å født henne" Anonymous poster hash: 1b072...c6d Hihihi så søt! Anonymous poster hash: 33333...f5f
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #13 Skrevet 13. august 2014 Under bading i sommer insisterte plutselig jenta på 2 på å ta av badetrusa. Mor hjalp henne av med trusa, hvorpå vesla duppet rumpa ned i vannet og uttrykte begeistret "mmm nyyydelig"! Anonymous poster hash: 22ce7...5f2
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 13. august 2014 #14 Skrevet 13. august 2014 Var på graven til min far for å sette ned nye blomster å står og graver i jorda , da det kommer fra sønnen min da 5 år: mamma, si i fra når du kommer til skjelettet da! Her om dagen hadde 7 åringen min tryna på sykkelen og kom inn, gråt og hadde slått seg både i magen og på tissen (eller privaten som han kaller det) Når det hadde gått 5 min spurte jeg om det fortsatt gjorde vondt i privaten og da svarer han : Nei, for han hadde heldigvis ikke slått bollene!
Gjest Antarctica Skrevet 14. august 2014 #15 Skrevet 14. august 2014 På vei til en fest nylig får 8-åringen se at jeg har pynta meg, og spør: Hvorfor har du lakka øyenlokkene??
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #16 Skrevet 14. august 2014 da eldste gutten min var 3,5 år sto han og vrei seg som en mark (type måtte veeeldig tisse). Jeg spurte om han ikke skulle gå på do. Svaret var: neida, jeg bare danser med tissen! da minsten ble født var eldste 6 år - og babyen gråt MYE. En dag ble han litt lei og brøt ut: åååh....babyen - shut up! Spurte eldste (da ca 6-7) om hva man fikk hvis man fjernet "B" fra brev. Svaret var "Ulv!" I bestefar sitt ene hus sover vi på et rom som blandt annet har en seng som trekkes ut fra underkøyen. Vi har sovet der mange ganger, men en gang kom det : "Mamma, hvorfor må jeg alltid sove i skuffen?" gleder meg til minsten (nå 2,5) setter i gang med gullkorn Anonymous poster hash: 5f6ce...491 Ååå den med brev/ulv var jo ubetalelig:))) Anonymous poster hash: 3c084...785
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #17 Skrevet 14. august 2014 (...) Spurte eldste (da ca 6-7) om hva man fikk hvis man fjernet "B" fra brev. Svaret var "Ulv!" (...) Anonymous poster hash: 5f6ce...491 Minner meg om broren min som skulle lære seg hva som rimet på hverandre. Mamma "Hva rimer på hus?" Broren min "katt!" Anonymous poster hash: 061d9...b0b
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #18 Skrevet 14. august 2014 Hmmm.. Her var det maaaange kjedelige gullkorn! Så skuffende tråd... 😕 Anonymous poster hash: 87f4b...8ba
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #19 Skrevet 14. august 2014 I vinter var jeg høygravid og meg, samboer, jenta (5) var ute i akebakken en ettermiddag Hun var en smule sur den ettermiddagen. Så setter jeg meg ned i snøen når de andre aker litt, og samboeren spør datteren min om ikke mamma kan få låne attkjelka og ake hun også. Da roper hun: NEI!!! Vet du hva, mamma er ALTFOR tjukk!! Rattkjelken kommer til å knekke i to, den er jo ikke lagd av metall heller akkurat. Hahah, da knakk vi sammen av latter Hun sier akkurat det hun tenker der og da! Anonymous poster hash: 3cf4e...85e
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #20 Skrevet 14. august 2014 Hmmm.. Her var det maaaange kjedelige gullkorn! Så skuffende tråd... 😕 Anonymous poster hash: 87f4b...8ba Så kom med noe bedre selv da...! Anonymous poster hash: 22ce7...5f2
Mrs Smith Skrevet 14. august 2014 #21 Skrevet 14. august 2014 (endret) Ikke selvopplevd, Men det var 3-åringen som hadde blitt storebror. Familien hentet da de skulle reise hjem fra barsel, da mor overhørte storebror som med en sjalu stemme hvisket til lillesøster som lå i bagen " Du har ingen venner, og så har du ikke hals!" Huff 😩 Endret 14. august 2014 av Mrs Smith
MamaLadyBug Skrevet 14. august 2014 #22 Skrevet 14. august 2014 En bekjent fikk denne servert av en 4åring: han hadde misforstått uttrykket "å ha en høne å plukke med". En dag moren veltet et glass så smalt det fra ungen: kom her unge dame, så skal jeg plukke deg på høna!!!!!
FruMille Skrevet 14. august 2014 #23 Skrevet 14. august 2014 En bekjent fikk denne servert av en 4åring: han hadde misforstått uttrykket "å ha en høne å plukke med". En dag moren veltet et glass så smalt det fra ungen: kom her unge dame, så skal jeg plukke deg på høna!!!!! Hahahah fantastisk
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #24 Skrevet 18. august 2014 Da det var påske lurte barnet mitt på hvorfor Jesus ble hengt på korset. Jeg: "Jesus sa at han var Guds sønn, og de mente at han løy". Barnet: "Men mamma! Han løy jo! Han var ikke hun Gud sin sønn, han var Maria sin sønn!" En annen dag i påsken: Barnet: "Mamma, hva betyr jomfru?" Jeg: "Det betyr at en dame ikke har kost på en sånn måte at det kan bli baby av det". Barnet: "Åh! Mamma, xxxx har ikke barn, er hun jomfru?". Jeg: "Hahaha, tror ikke det vennen. Det er bare ikke alltid det blir laget et barn ut av slik kosing. Men du, det MÅ du ikke finne på å spørre noen om de er altså! Det vil høres veldig frekt ut." Barnet: (Tenker lenge og ser plutselig lur ut) "Neida, mamma! Når jeg spør så kan jeg si at jeg bare har litt lyst til å skrive om det på skolen!" Haha og hjeeeelp . Anonymous poster hash: 29787...ce7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå