Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #1 Skrevet 13. august 2014 Min sier faen eller jævla i annenhver setning :-( Det blir verre og verre. Har baby på 10 mnd, tenk om han tar etter. Prøvde å ta det opp men da lo han bare av meg. Anonymous poster hash: f325b...68b
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #2 Skrevet 13. august 2014 Min var som din. Da gutten kom hjem fra barnehagen en dag og sa dumming til far under trass så tok mannen hintet Skal det sies at gutten vår lærte det av en av de store barna, men mannen likte ikke at han sa det så tidlig. Anonymous poster hash: af9c2...220
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #3 Skrevet 13. august 2014 Ikke i det hele tatt Han har vokst opp i en kristen familie hvor det aldri bannes. Han er ikke kristen selv, men banner likevel ikke, fordi det ikke er naturlig for han Anonymous poster hash: c7bb5...c19
Elsker livet Skrevet 13. august 2014 #4 Skrevet 13. august 2014 Han banner aldri, ikke med mindre han slår tommelen med en hammer eller dunker lilletåa i et hjørne.
klishe89 Skrevet 13. august 2014 #5 Skrevet 13. august 2014 Litt, men gjør det selv og. Har ikke barn. Klarer la vær på jobb og med barn i nærheten så ser ikke problemet
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #6 Skrevet 13. august 2014 Uhyre sjelden. Han kan nok gjøre det om han spenner lilletåa i et bordbein eller noe sånt, men egentlig veldig sjelden da også. Han synes det er så ufint med søte små barn som banner, og når han ikke vil at barna skal banne kan han selvfølgelig ikke gjøre det selv heller. Han er veldig bevisst at han ikke skal lære barna å banne. Anonymous poster hash: 9eef3...cf9
*Lissi* Skrevet 13. august 2014 #7 Skrevet 13. august 2014 Min banner aldri. Synes det er skrekkelig å høre på folk som banner i annenhver setning.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #8 Skrevet 13. august 2014 Er bare jeg som har vært uheldig her ser jeg :-( Jeg banner ikke selv, og har egentlig ikke brydd meg/tenkt så mye over banningen hans før nå.. Alltid noe å krangle om! Anonymous poster hash: f325b...68b
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #9 Skrevet 13. august 2014 Min sier faen eller jævla i annenhver setning :-( Det blir verre og verre. Har baby på 10 mnd, tenk om han tar etter. Prøvde å ta det opp men da lo han bare av meg. Anonymous poster hash: f325b...68b Jaaaa! Hele tiden! Men han legger ikke merke til det! Sier feks Faen ass, det var jævla varmt idag... Altså helt vanlige setninger om helt vanlige ting blir "krydra" med to-tre banneord. Jeg banner ALDRI! Bortsett fe av is jeg slår meg eller noe...:/ så av og til (når ikke ungene hører!) snakker jeg som ham, og han sperrer opp øynene og lurer på hva som skjer. Så sier jeg at det er sånn han snakker, så han hører hvor dumt det høres ut:p Anonymous poster hash: 94ddd...fa6
PrinsesseHengepupp Skrevet 13. august 2014 #11 Skrevet 13. august 2014 Huff nei, jeg høres ut som en full bryggesjauer sammenlignet med han. Tror faktisk aldri jeg har hørt han si noe som kan nærme seg bannskap. Men tja, jeg måtte selv ta meg i nakken når ungene ble store nok til å få med seg hva som kom ut av andres munner.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #12 Skrevet 14. august 2014 Har aldri hørt han banne faktisk , ikke ett ord! Der er jeg nok verre selv😁 Anonymous poster hash: 656da...2d8
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #13 Skrevet 14. august 2014 Ikke mannen men jeg😝 Anonymous poster hash: c9a68...71f
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #15 Skrevet 14. august 2014 Veldig lite. Jeg banner mere! :/ Anonymous poster hash: 61e1d...9e1
Gjest Skrevet 14. august 2014 #16 Skrevet 14. august 2014 Nei meget sjeldent. Men jeg derimot.....kan slenge fra meg noen gloser i ny & ne
Jippipippi Skrevet 14. august 2014 #17 Skrevet 14. august 2014 Nei, aldri. Jeg kan slenge fra meg et helsikken om jeg slår meg eller noe. Skjedde i sommer, har fått høre det av barna...
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #18 Skrevet 14. august 2014 Jepp, han banner mye og ofte. Han rister på hodet når jeg kjefter, for han skal ikke snakke fisefint. Han lærte når datteren vår begynte å ta etter. Hører du en fireåring si "jævla godt," da grøsser du. Hun kom etterhvert med flere stygge ord. Anonymous poster hash: ad1b0...7ac
Jezebel Skrevet 14. august 2014 #19 Skrevet 14. august 2014 Svært lite. Kona hans,derimot, hun banner ganske mye. Men hun holder seg i skinnet når barna er tilstede:-)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #20 Skrevet 14. august 2014 Huff nei, jeg høres ut som en full bryggesjauer sammenlignet med han. Tror faktisk aldri jeg har hørt han si noe som kan nærme seg bannskap. Men tja, jeg måtte selv ta meg i nakken når ungene ble store nok til å få med seg hva som kom ut av andres munner. Samme her.. Anonymous poster hash: 041c8...6c3
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #21 Skrevet 14. august 2014 Han er ikke fra nord-Norge, så nei. Anonymous poster hash: b23c4...82a
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #22 Skrevet 14. august 2014 Her får guttungen ti kr hver gang han hører faren banne, og motsatt ble fort stopp på det når den regelen ble innført:) Anonymous poster hash: c7bf8...37e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå