Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #1 Skrevet 13. august 2014 Alle jeg møter på ser så frese ut. Selv føler jeg meg som en dans selvom jeg har stått 30 min foran speilet. Tar gladelig i mot alle skjønnhetstips! Hud, hår, kropp, sminke, osv osv! Anonymous poster hash: 9034b...c71
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #2 Skrevet 13. august 2014 Alle jeg møter på ser så frese ut. Selv føler jeg meg som en dans selvom jeg har stått 30 min foran speilet. Tar gladelig i mot alle skjønnhetstips! Hud, hår, kropp, sminke, osv osv!Anonymous poster hash: 9034b...c71 Herregud for noen skrivefeil. Frese = freshe. Dans = dass Anonymous poster hash: 9034b...c71
Mrs Smith Skrevet 13. august 2014 #3 Skrevet 13. august 2014 Haha som en dans 😉 Nå er jeg sikkert noen år eldre enn deg, men noen tips : De kjedelige først: Nok søvn, sunt kosthold og trening. Vær flink med huden. Sett av tid til skrubb, maske og bruk gode kremer. Mye penger spart ved å bestille på nett. Vippeexstension er jeg helt avhengig av, våkner "pen" hver dag. Litt botox i panna får å få bort sinnarynken. Håret, har du mulighet til å farge selv? Hvis du har mørkere hår går det som regel bedre. Velg hårfarge uten amoniakk og fart etterveksten annenhver måned, minst. Bruk hårolje i tørt hår hvis det er skadet. Sminke, en god fuktighetskrem, en cc krem, litt fondation og litt solpudder på kinn. Sminke trenger ikke koste så mye. Merker som loreal holder i massevis. Ønsker du å investere i en gode fondation har Chanel supergode. Serien dermalogica i hudkremer, masker er veldig gode (kan bestilles på ebay) Rotete, men noen tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå