Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #1 Skrevet 13. august 2014 Ved samboerbrudd ville jeg overta huset da jeg får lån til det, samt er jeg som har innskudd i låne. Villig å betale en liten sum, enda vi mulig går i minus ved salg. Det nekter han. Sier vi må selge. Da er jeg klar for å selge. Det nekter han også. Og sier han tar ikke hvilken som helst sum for salget. Kan ta flere mnd til han går med på dette. Jeg kan ikke bo i huset (pga hans oppførsel, ligger myye bak).så må bo på pikerommet med mine barn. Jeg vil kjøpe en leilighet, da det ligger ute en for salg. Men kan jeg det da han nekter å selge? Jeg slipper ikke fri fra denne mannen. Noen tips? Anonymous poster hash: baf8f...3ce
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #2 Skrevet 13. august 2014 Advokat. Anonymous poster hash: 6e3d4...5e8
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #3 Skrevet 13. august 2014 Familievern kontoret, megler, advokat i den rekkefølgen. Han kan ikke nekte deg å selge, da må han betale ut deg og kjøpe det av deg, men ta det med familievernkontoret på telefonen i morgen også kan du ringe jusbuss eller lignede i morgen også for å høre hva loven sier. Anonymous poster hash: 061e0...f6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå