Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #1 Skrevet 13. august 2014 Jeg er 23 uker på vei med nr 2. Har en følelse av å holde på å tisse på meg hele tiden. Løper på do men det kommer nesten ingen ting. Sånn holder jeg på hele dagen og det begynner å bli frustrerende. Selv om jeg var på do for 2 minutter siden føles d som om jeg må tisse. Er dette vanlig? Hadde det ikke sånn med nr 1. I begynnelsen overså jeg det litt (viste jo at jeg nett hadde vært på do) da gikk det gale, tisset rett og slett på meg, så må drive å fyke på do hele veien. Jeg har ikke UVI, har tatt en test. Om natta er det ikke et problem, sover hele natta igjennom uten å måtte på do. Kommer når jeg står/går eller sitter. Anonymous poster hash: dd201...b69
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #2 Skrevet 13. august 2014 Normalt. Anonymous poster hash: f6e3c...0bf
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #3 Skrevet 13. august 2014 Huff...blir jo helt utslitt og fryktelig komplisert på jobb. Hi Anonymous poster hash: dd201...b69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå