Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #1 Skrevet 13. august 2014 Skjønner ikke hvordan folk får tiden til å strekke til. Folk har tid til at begge jobber, henter og bringer i barnehage og skole, blir med unger på fritidsaktiviteter, gjør husarbeid og trener. Hvor mye tid bruker dere hver dag,eventuelt i uka på husarbeid? Da tenker jeg på vask av hus/hjem, vask/tørk/beretting av klær, lage middag og rydde opp osv... Og hvordan får dere tiden til å strekke til dere som har mye på timeplanen? Anonymous poster hash: fba3c...3a8
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #2 Skrevet 13. august 2014 En time pr dag ca Anonymous poster hash: 810b5...cc0
Gjest Julia1984 Skrevet 13. august 2014 #3 Skrevet 13. august 2014 Jeg har vaskehjelp hver uke som tar storrengjøring. Ellers er vi begge flinke til å holde det veldig ryddig her, huset er blåst hver kveld når barna er i seng. Vi vasker litt klær hver dag for å unngå at det hoper seg opp. Dermed blir det ikke så mye husarbeid hver dag fordi vi gjør det fortløpende om du skjønner
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #4 Skrevet 13. august 2014 1,5t ca pr.dag. Noen ganger lengre og noen dager kortere. Blir mye klesvask med 2 små og 2 voksne:/ Anonymous poster hash: ced9b...456
Modesty Blaise. Skrevet 13. august 2014 #5 Skrevet 13. august 2014 Jeg og mannen tilsammen, litt over en time vil jeg tippe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå