Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #1 Skrevet 13. august 2014 Jeg har planer om Ă„ gĂ„ ned noen kilo, og er blitt flink Ă„ trene. Jeg spiser sunt, men trenger variasjon nĂ„r det gjelder frokost, mellommĂ„ltid og kvelds. Etter jeg begynte Ă„ trene er jeg smĂ„sulten hele tiden. Det gĂ„r mye i bĂŠr og frukt for tiden, men trenger tips til variasjonđ NĂžtter utgĂ„r forresten! Kanskje noe som metter litt mer enn fruktsalat? đ Jeg er helt ny pĂ„ Ă„ vĂŠre sunn, sĂ„ er blank pĂ„ hva jeg kan spise.  Hilsen hun som tidligere kjĂžpte pĂžlse pĂ„ narvesenđ  Anonymous poster hash: e5f86...2a0
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #2 Skrevet 13. august 2014 Har du prÞvd cottage cheese med honning eller litt bÊr? Kan ogsÄ ha solsikkefrÞ oppi. Veldig godt:) ellers sÄ er der godt med naturell yoghurt, rosiner og havregryn. Gulrot, kÄlrot, stangselleristenger med kesam er ogsÄ yummy!  Anonymous poster hash: 6621c...cf2
MasekrÄka! Skrevet 13. august 2014 #3 Skrevet 13. august 2014 Cottage cheese med syltetÞy. En salat med skinke, kylling, reker, egg eller hva du liker. Smoothie. En banan eller annen frukt. Omelett. Skyr. Yoghurt og bÊr. Proteinpannekake. HavregrÞt. Riskaker med pÄlegg. GrÞnnsaker (med dip?).  Jeg spiser mye rart, dette er noe av det
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #4 Skrevet 13. august 2014 Her gÄr det i knekkebrÞd, magert pÄlegg, tomat og agurk. Evt 2 egg + skinke , tomat, agurk (har dette til kvelds f.eks). Salat med kylling og ananas. Evt et grovt rundstykke med skinke og egg + tomat og agurk. Yoghurt med havregryn evt havregrÞt. Noen tips jeg bruker.  Anonymous poster hash: 1e2e6...2f3
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #5 Skrevet 13. august 2014 Takk damer! Skal handle dette i morgenđ Â Anonymous poster hash: e5f86...2a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ