Gå til innhold

på sykehuset når man er syk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kraftig forkjøla, og har holdt meg hjemme fra jobb i kveld pga det. I morgen skal jeg være med noen til sykehuset, så sant jeg er i form til det selvsagt.

Men er det noe som tilsier at jeg ikke bør det om jeg fremdeles ikke er helt frisk?

Smittefare på jobb er ikke et tema, men jeg vet ikke om det er andre regler som gjelder på sykehus? Det er ikke jeg som skal til undersøkelse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forkjølelse har vel ikke noe å si. Er vel kun omgangssyke de ikke vil ha der i det hele tatt

Skrevet

Forkjølelse har vel ikke noe å si. Er vel kun omgangssyke de ikke vil ha der i det hele tatt

Så bra :) Da satser vi på at jeg er bedre i morgen.

Skrevet

Dersom du mistenker influensa så bør du holde deg hjemme. For de med dårlig immunforsvar kan det i verste fall være dødelig. Jeg la pp sykehus en gang, hadde influensa i tillegg til det jeg var lagt inn for og da måtte jeg ligge på isolat.

Anonymous poster hash: e7677...1d0

Skrevet

Jeg tror bare det er en vanlig sterk forkjølelse. Har lav feber, snørrproduksjon av en annen verden og kløe i halsen. Og kroppsverk som følger med forhøyet temperatur.

Skrevet

På sykehuset så kryr det av virus og bakterier fra før:-) Så lenge du ikke har influensa, eller omgangssyke som noen andre nevner, går det nok helt fint. Enkelte har et merkelig forhold til sykehus, og tror alt er så rent der. Har dessverre sett flere eksempler på folk som lar babyene sine krabbe rundt på avdelinga jeg jobber. Det er altså ikke anbefalt!

Anonymous poster hash: 54367...960

Skrevet

Det gjør ikke noe:)

Anonymous poster hash: 79070...279

Skrevet

Jeg synes det avhenger av hvor du skal/hvilken avdeling. Skal du bare følge en person til eks røngten, burde det ikke by på noen problemer å være med tross forkjølelse. Men skal du til en avdeling med alvorlig syke personer, vil jeg anbefale deg å bli hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...