Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #1 Skrevet 13. august 2014 Datteren min på 8 år har det siste året stammet/stotret mer og mer. Når hun skal fortelle noe sier hun gjerne " E E e e e e i dag da e e e m m e jeg skulle på e m m m e e skolen". Av og til kommer det ofte, av og til sjeldnere. Hun blir veldig lei seg om jeg nevner det eller prøver å snakke med henne om det. Hva er det som gjør at hun har startet med dette? Er det vanlig at barn har perioder da de stammer? Hva gjør vi med det? Anonymous poster hash: 5576f...3f8
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #2 Skrevet 13. august 2014 Jeg drev med "hakking" som de kalte det. Det var fordi hjernen var raskere en munnen min så det jeg skulle si var alt sagt ferdig i hodet. Når jeg da kom litt ut i setningen måtte jeg spole tilbake setningen og da "hakket" jeg. Dårlig forklart men det var i korte trekk det de sa skjedde. Vokste det av meg. Anonymous poster hash: 12a2a...942
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #3 Skrevet 13. august 2014 Tusen takk for svar:-) Godt å høre at det gikk over. Kan høres ut som at det er "hakking" hos jenta mi også. Det er alltid mest når hun er ivrig etter å fortelle noe. Hi. Anonymous poster hash: 5576f...3f8
MammantilNurket Skrevet 13. august 2014 #4 Skrevet 13. august 2014 Det høres ut som småbarnshakking, slik hun over her skriver. Ikke "farlig" og det går over
Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #5 Skrevet 13. august 2014 Så godt å høre. Har Googlet litt, ser det er vanlig hos litt yngre barn. Har dere opplevd at så store barn plutselig starter å "hakke"? Hi Anonymous poster hash: 5576f...3f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå