Anonym bruker Skrevet 13. august 2014 #1 Skrevet 13. august 2014 Vet ikke om det er så mange som kan noe om dette, men er verdt ett forsøk. Jeg går 1året frisør lærling og er 19 år, og venter barn nå i oktober. Og jeg har rett på bostipend fra låneklassen. Det jeg har gjort er å sende inn en helt vanlig søknad ang stipend, og i den søknaden kommer det fram at jeg er samboer, har samme adresse, venter barn sammen, og jeg måtte skrive inn person nr til samboer. Så jeg regner med at de skjønner hva det er snakk om, siden jeg fant ikke noe søknad alene ang bare bostipend. Og så må jeg jo sende inn flyttebekreftelse og termin bekreftelse i posten. Har jeg gjort rett? Med tanken på hva skjema jeg har brukt på Lånekassen? Tar evigheter skal jeg vente på svar fra Lånekassen å spørre de der hele tiden. Så prøver lykken her. Takk for seriøse svar tilbake :-) Anonymous poster hash: d473c...cf7
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #2 Skrevet 14. august 2014 Ja. Send inn. Du har krav på mer penger når du har barn. (Forsørgerstipend) så fremt ikke far tjener mye. Anonymous poster hash: afed7...12c
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #3 Skrevet 14. august 2014 Ja. Send inn. Du har krav på mer penger når du har barn. (Forsørgerstipend) så fremt ikke far tjener mye. Anonymous poster hash: afed7...12c Jeg har sendt inn en sånn vanlig søknad ja. Og så er det jo noe jeg kan sende inn ETTER at barnet er født. Men tror du jeg skal sende inn flyttebekreftelsen og termin bekreftelsen i postkassen nå, etter at jeg har søk stipend. ? takk for svar Anonymous poster hash: d473c...cf7
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #4 Skrevet 14. august 2014 Etter. Man får et skjema man skal fylle ut. Har du forresten fått stipend/lån før? Anonymous poster hash: afed7...12c
Anonym bruker Skrevet 14. august 2014 #5 Skrevet 14. august 2014 Etter. Man får et skjema man skal fylle ut. Har du forresten fått stipend/lån før? Anonymous poster hash: afed7...12c Åja, får jeg et skjema tilsendt etter at jeg har sendt inn termin bekreftelse og flytte dato i posten? :-) Jeg har aldri fått det "ekstra" pga min far tjener formye eller noe der....men fikk vell kanskje 2000 som utstyr stipend om jeg ikke husker rett :-) Anonymous poster hash: d473c...cf7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå